نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

مردم غیور ایران در احترام به شهدا سنگ تمام می‌گذارند

«امیرآبادی» گفت: ملت غیور و قهرمان ایران علی‌رغم اختلاف سلیقه‌ها و نگرش‌ها، در احترام به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت سنگ تمام می‌گذارند.
کد خبر: ۵۳۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ - 13August 2022

مردم غیور ایران در احترام به شهدا سنگ تمام می‌گذارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «احمد امیرآبادی فراهانی» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست مدیران مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم که به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار در محل دفتر کار وی برگزار شد، اظهار داشت: بحمدالله استان قم اقدامات خوب و شایسته‌ای را به منظور زمینه سازی برگزاری کنگره ملی شهدا انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه قم، نخستین برگزار کننده کنگره ملی شهدا در کشور است، افزود: یادواره‌ها و نشست‌های مفید و خوبی به منظور معرفی شهدای نیرو‌های مسلح و قشر‌های مختلف بسیج در مقدمه کنگره اصلی برگزار شده که از آن جمله می‌توان به مراسم گرامیداشت شهدای نیرو‌های چهارگانه ارتش اشاره کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نیرو‌های ارتش استان قم در زمان دفاع مقدس حضور موثری در جبهه داشتند، اما چون قم، یگان مستقلی از ارتش نداشت، کمتر نامی از شهدای ارتش برده می‌شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با برگزاری یادواره‌های مقدماتی شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان، مردم در جریان نقش آفرینی امیران و فرماندهان شهید ارتش در دوران ایثار و جهاد و شهادت قرار گرفتند و در این زمینه باید قدردان حضور موثر و فعال رسانه‌ها نیز باشیم.

امیرآبادی تاکید کرد: امیدواریم کنگره اصلی با حضور حداکثری و پرشور مردم و بدون مشکل کرونایی در موعد مقرر خود به شایستگی برگزار شود.

این مسئول با بیان اینکه شهدا اصل و ریشه حرکت هستند، تصریح کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و آحاد ملت با هر فکر و سلیقه‌ای در برابر فرهنگ ایثار و شهادت سر تعظیم فرود می‌آورند و در احترام به آنها، سنگ تمام می‌گذارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توهین اخیری که نسبت به ساحت شهید بزرگوار سردار حسین همدانی صورت گرفت، گفت: همه مردم برای شهدا بخصوص سرداران شهید مدافع حرم احترام ویژه قائلند و بر همه ما لازم است که بدون توجه به وسوسه‌ها و دسیسه ها، آرمان‌های شهدا را پاس بداریم و راه آنان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار