فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا:

مدافعان حرم پرورش‌یافتگان مکتب عاشورا هستند

سرهنگ مهرعلیا گفت: مدافعان حرم جبهه مقاومت پرورش‌یافتگان مکتب عاشورا هستند و الگوی جوانان جبهه مقاومت اباعبدالله الحسین (ع) و هدف نهایی آن‌ها مقابله با استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب است.
کد خبر: ۵۳۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲ - 13August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «غلامرضا مهرعلیا»، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، عصر امروز (شنبه) در دیدار با خانواده مدافعان حرم شهرستان بوئین زهرا، به ویژگی های بارز مکتب عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: مکتب جریان ساز عاشورا، مکتب انسان سازی، شهادت طلبی، عشق و ایثار، عقلانیت و معنویت و قیام علیه ظلم و ستم است. عاشورا یک روز نیست، بلکه یک جریان مستمر و فراتر از زمان و مکان است، بنابراین قیام علیه ظلم و ستم در هر زمان و مکانی را باید روز عاشوراء و سرزمین کربلا دانست.

وی در ادامه افزود: یاران امام حسین (ع) با ایثار و شهادت و رشادت خود در راه خدا و امام زمان خود زیباترین جلوه های تاریخ را رقم زدند و با بصیرت و استقامت مثال زدنی، وفاداری به امام خویش را به نمایش گذاشتند و در صحنه روزگار و تاریخ، الگوی مبارزه با ظلم و ستم و آزادیخواهان جهان قرار گرفتند.

سرهنگ مهرعلیا، مدافعان حرم جبهه مقاومت را پرورش یافتگان مکتب عاشوراء دانست و گفت: جبهه مقاومت اسلامی که با ابتکار عمل شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه غرب آسیا در کشورهای سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن و دیگر کشورها به وجود آمد، شعار اینها مبارزه با ظلم و ستم و تسلیم نشدن در برابر دشمن بود. مدافعان حرم جبهه مقاومت پرورش یافتگان مکتب عاشورا هستند و الگوی جوانان جبهه مقاومت اباعبدالله الحسین(ع) و هدف نهایی آنها مقابله با استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا جنایتکار و اسرائیل غاصب است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به مکتب امام خمینی (ره) و مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: مکتب امام خمینی (ره) و مکتب شهید سلیمانی، نشأت گرفته از مکتب عاشوراء هستند، امروز امنیت و آرامش موجود در کشورهای جبهه مقاومت مرهون تلاش ها و جانفشانی های رزمندگان جبهه مقاومت است که این رزمندگان تربیت یافته این دو مکتب هستند. ایستادگی و مقاومت در برابر خفاش های خون آشام داعش، با تأسی از این مکاتب بود که بزرگترین خطر فتنه علیه بشریت را دفع کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها