مسئول شورای روحانیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

نویسندگان مانع از تحریف تاریخ دفاع مقدس شوند

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: اگر قلم به دستان به موقع ننویسند ممکن است تاریخ به این بزرگی دچار تحریف شود و در خصوص دفاع مقدس هم اینگونه است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید دارند که مراقب باشید دفاع مقدس دچار تحریف نشود.
کد خبر: ۵۳۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ - 13August 2022

نویسندگان مانع از تحریف تاریخ دفاع مقدس شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «سید تقی حسینی» مسئول شورای روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان امروز (شنبه) در جلسه نقد کتاب «صاحب دل بی دل» اظهار داشت: یکی از مباحث مهم عاشورا همان بحث جهاد تبیین است که رهبر انقلاب اسلامی نیز به آن اشاره دارند و انتقال پیام عاشورا و تبیین آن را حضرت زینب (س) به خوبی انجام دادند.

وی افزود: وقتی انقلابی رخ می‌دهد پیام‌هایی دارد که باید به دنیا مخابره شود و حضرت زینب (س) یکی از پیام‌آوران قیام سیدالشهدا به تمام عالم بود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه همه شهدای ما در مسیر اباعبدالله الحسین (ع) قدم گذاشتند، گفت: اگر مباحث عاشورا به درستی تبیین نمی‌شد این مسیر ادامه نداشت.

وی عنوان کرد: اگر قلم به دستان به موقع ننویسند ممکن است تاریخ به این بزرگی دچار تحریف شود و در خصوص دفاع مقدس هم اینگونه است و رهبر انقلاب اسلامی نیز تاکید دارند که مراقب باشید دفاع مقدس دچار تحریف نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها