سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن همچنان به فضاسازی رسانه‌ای جهت شکل دادن به افکار عمومی در ایران تلاش می‌کند

سردار شریف گفت: دشمن همچنان به هجمه و فضاسازی رسانه‌ای و تلاش در جهت شکل دادن افکار عمومی در ایران امیدوار است و تلاش می‌کند از این ناحیه برخی نقایص حوزه‌های دیگر را جبران کند.
کد خبر: ۵۳۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ - 13August 2022

دشمن همچنان به فضاسازی رسانه‌ای جهت شکل دادن به افکار عمومی در ایران تلاش می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «رمضان شریف» معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران خوزستان که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی فجر سپاه اهواز برگزار شد، اظهار داشت: دشمن همچنان به هجمه و فضاسازی رسانه‌ای و تلاش در جهت شکل دادن افکار عمومی در ایران امیدوار است و تلاش می‌کند از این ناحیه برخی نقایص حوزه‌های دیگر را جبران کند.

وی افزود: نمی‌خواهیم بگوییم دشمن از تهدیدات نظامی، امنیتی و اقتصادی دست برداشته اما برآورد عمومی آنها در طول ۴۳ سال گذشته نشان داده که نمی‌توانند در این عرصه‌ها هماوردی با جمهوری اسلامی داشته باشند.

سردار شریف ادامه داد: دشمنان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مشکلاتی ایجاد کردند اما آن مشکلات سکوی پرتابی برای جمهوری اسلامی شدند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن سه محور اصلی را دنبال می کند، گفت: موضوع اول این است که به مردم القا کند بی جهت انقلاب کردید و نظام شاهنشاهی به سمت دروازه های تمدن پیش می رفت و همه مشکلات، ناشی از انقلاب است که این گزاره به صورت مستمر در تولیدات رسانه‌ای دشمن وجود دارد.

وی اضافه کرد: نکته دوم اینکه شرایط جاری شما فوق العاده بحرانی است و هر لحظه ممکن است سقوط کنید و موضوع آخر اینکه هیچ امیدی به آینده وجود ندارد؛ مهاجرت و تظاهرات کنید، دشمن همه این برنامه‌ها را با بهره‌گیری از ابزار رسانه انجام می‌دهد.

سردار شریف بیان کرد: کشور ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با تمام ثروت در اختیار آمریکایی ها، انگلیسی ها و غربی ها بود و امام خمینی(ره) این کشور را از چنگال آنها بیرون کشید و به دست مردم به عنوان صاحبان اصلی برگرداند و تمام افراد عاقل و محقق این موضوع را تایید می‌کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مگر کشور با چه مشکلی روبه رو است که آن را بحرانی ترسیم می کنند، توضیح داد: ۸۰ میلیون جمعیت در آرامش مثال زدنی زندگی می‌کنند که شاخص های رشد و توسعه آنها قابل مقایسه با پیش از پیروزی انقلاب نیست.

وی یادآور شد: چرا داشته‌های خودمان را کوچک می شماریم تا دشمن تلاش کند نداشته‌های خودش را به صحنه افکار عمومی بکشاند؟

سردار شریف گفت: جمهوری اسلامی ایران، سرافراز و سربلند و به عنوان جزیره ثبات مطرح و در اوج قدرت، عزت و پایداری است و این نه یک شعار بلکه یک واقعیت میدانی قابل ملاحظه است و دشمن رو به بحران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار