شهید«مهدی نیکبخت»:

از شما مردم مبارز ایران می‌خواهم که هرگز امام امت را تنها نگذارید

شهید «مهدی نیکبخت» در قسمتی از وصیت نامه خود چنین آورده است: از شما مردم مبارز ایران می‌خواهم که هرگز امام امت را تنها نگذارید و همیشه و در همه جا یار او باشید. زیرا ایشان باعث زنده کردن دین اسلام در این سرزمین شده اند.
کد خبر: ۵۳۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ - 13August 2022

هدف اصلی صدام، نابودکردن اسلام و قرآن بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «مهدی نیکبخت» در سوم دی ماه 1339 در شهرستان زابل دیده به جهان گشود. تحصیلات مقاطع ابتدایی و راهنمایی را به پایان رساند و به استخدام نیروی هوایی ارتش درآمد.

گروهبان یکم جوان، با آغاز جنگ تحمیلی همانند دوستان و همرزمان خویش در نیروی هوایی به دفاع از حریم وطن پرداخت. پس از چند ماه پیکار و جهاد فی‌سبیل‌الله در 23 تیر 1361 در منطقه جنوب (شلمچه) براثر تیر مستقیم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه بخشی از وصیت نامه شهید «مهدی نیکبخت» را می‌خوانیم:

با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب امام خمینى و با سلام به شهداى گلگون کفن انقلاب اسلامى.

اینجانب مهدى نیکبخت به عنوان فردى کوچک از این آب و خاک، پیامى براى ملت قهرمان و شهیدپرور ایران دارم و آن اینکه در چنین زمانى که رژیم بعثى عراق به کشور اسلامى مان تجاوز کرده است، از رفتن فرزندانشان به جبهه ممانعت نکنند و آنها را تشویق به شرکت در جبهه ها کنند زیرا هدف حمله رژیم بعثی تنها سرزمینهاى ایران نبوده بلکه هدف صدام متوقف کردن انقلاب و نابود کردن اسلام و قرآن بوده و ترس و هراس صدام از دین و قرآن است. از شما مردم مبارز ایران می‌خواهم که هرگز امام امت را تنها نگذارید و همیشه و در همه جا یار او باشید. زیرا ایشان باعث زنده کردن دین اسلام در این سرزمین شده اند.

تا من و امثال من به جبهه ها نرویم و به پیام امام لبیک نگوییم نه تنها از ایران و ایرانى بلکه در دنیا از اسلام واقعى اثرى نخواهد ماند. من با اطلاع کامل از جنگ به طور داوطلب اعزام به جبهه را یک فریضه واجب مى دانستم و به این واجب باید عمل کنم.

من شهادت را در جبهه یک افتخار براى خود و خانواده ام میدانم و از خداوند براى بازماندگانم طلب صبر و استقامت مى کنم.

پدر و مادر عزیزم به خوبى از تحمل زحمات و مشقاتى که براى من کشیده اید، واقفم. در صورت نصیب شهادت از شما طلب بخشش و استقامت و بردبارى و دعا به رهبر و امام عزیز را خواستارم.

به امید پیروزى هر چه سریعتر رزمندگان اسلام در جبهه ها و برپایى پرچم اسلام در سراسر جهان.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها