بیانیه سازمان بسیج اساتید زنجان در محکومیت اهانت به سردار همدانی

سازمان بسیج استاید استان زنجان در محکومیت اهانت به سردار شهید حاج حسین همدانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۳۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ - 14August 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، سازمان بسیج اساتید استان زنجان در محکومیت اهانت به سردار شهید حاج حسین همدانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانبه آمده است:

بسمه تعالی

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

با سلام و صلوات به ساحت قدسی حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش و عرض تسلیت  ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، تاریخ همواره شاهد فتنه‌های متعدد مثل فتنه سامری، ناکثین، مارقین،  قاسطین، منافقین و تا این دوران معاصر فتنه ۷۸، ۸۸ و ۹۸ بوده است.

در این بیانیه امده است: وجه مشترک این فتنه‌ها نفسانیات، حقد و غضب و کینه اصحاب آن‌ها و وابستگی‌شان به جریان شیطان است، چرا که حرمت شکنی عاشورا فقط و فقط از این اصحاب بر می‌آید و بس.

در ادامه بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اماه است: این بار اصحاب بی‌افتخار فتنه ۸۸ که دست‌آموز غرب است، با قلمی شکسته  اهانت به اسطوره‌ای بی‌نظیر و پر افتخار چون سردار شهید همدانی کرده است که فقط یکی از افتخارات این سردار عزیز جاروی این فتنه‌گران و پاکسازی آنها از پایتخت جمهوری اسلامی ایران است.

در ادامه این بیانیه امده است: سردار همدانی عمر با عزت خود را همواره در دفاع از کیان کشور، دین و حریم آل الله سپری نموده و دسته‌ای دیگر از وحشیان دست آموز غرب را در نطفه خشکانده و  موی سیاه خود را در این راه سپید کرده و حبیب وار با خضاب آنها به خون شهادت منتهی نموده است.

در بیانیه بسیج اساتید امده است: صفحه به صفحه حیات پر افتخار این سردار سربلند غیرت، ایستادگی و جوانمردی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و پایان این صفحات با خون امضا شده است.

ما اساتید بسیجی استان زنجان ضمن محکومیت این حرکت مذبوحانه برخود فرض می‌دانیم در سنگر تعلیم و تربیت با آگاهی بخشی به دانشجویان، همواره حافظ خون شهدا، منتقل کننده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های ایران اسلامی بوده و جریان فتنه و اهداف شوم آنها را برای جامعه افشا نماییم.

تِلکَ الدّارُ الآخِرَةُ نَجعَلُها لِلَّذینَ لا یُریدونَ عُلُوًّا فِی الأَرضِ وَلا فَسادًا وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقینَ

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها