نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تأکید کرد؛

ضرورت هجومی عمل کردن در مذاکرات برجام/ «پدافند غیرعامل» یعنی درک میزان قدرت آفندی دشمن

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه امروز باید در نشست برجامی هجومی عمل شود و درباره اقدامات مختلف آمریکایی‌ها سوال کنیم، گفت: باید از آمریکا بپرسیم که چرا به تعهدات خود تاکنون عمل نکرده و هزینه‌های سنگین را بر ما تحمیل کرده است.
کد خبر: ۵۳۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 14August 2022

ضرورت هجومی عمل کردن در مذاکرات برجام/ «پدافند غیرعامل» یعنی درک میزان قدرت آفندی دشمنبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، امروز (یکشنبه) در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان که در مصلی رشت برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به ادامه راه پیامبرگونه خود می‌پردازد، اظهار داشت: از آغازین روز‌های ابتدایی انقلاب اسلامی، رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را مدیریت کرد و به دست نسل‌های بعد سپرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه بخش اعظم مدیریت نظام اسلامی امروز به دست کسانی است که دیگر نسل اول انقلاب نیستند، تصریح کرد: امروز با وجود آن‌که دشمن به جنگ‌افزار‌های پیشرفته مجهز است؛ اما اراده‌ها بر خصم فائق می‌آید.

وی با بیان اینکه در دوران فعلی، امپراطور رسانه‌ای در دنیا از بمب‌افکن قوی‌تر عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با مدیریت الهی امام خمینی (ره)، حرکت نوپای انقلاب را به دل ملت‌ها برد و دشمن شناخت بیشتری نسبت به آن پیدا کرد؛ لذا به تجهیز قوا در تمام دنیا پرداخت.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه معرفت و شناخت ما نسبت به دشمن در این سال‌ها افزایش یافته است؛ اما امام خمینی (ره) از همان ابتدا نسبت به جبهه کفر شناخت کافی داشتند، افزود: تعبیر ایشان مبنی بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، به مرور زمان بر همگان بیشتر آشکار می‌شود.

وی با اشاره به حرکت ظالمانه، مزورانه و شیطان‌صفت آمریکا در برابر چین و روسیه که این کشور را به افول خود نزدیک می‌کند، تاکید کرد: آمریکا هر ۲ کشور را درگیر جنگ می‌کند تا نتوانند به تدارک قوا برای مبارزه اقتصادی و نظامی با این کشور بپردازند و دل و چشم ملت‌های جهان را متوجه این ۲ منطقه می‌کند و سلاح‌های نظامی فرسوده خود را به اوکراین و تایوان می‌فروشد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه عرصه مفهوم‌سازی که از سوی آمریکایی‌ها عملی می‌شود، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) پیش‌بینی شده بود، متذکر شد: دشمن در جنگ نامتقارن موازنه را به‌گونه‌ای پیش برد تا همه‌چیز به نفع او شود.

وی افزود: دشمن استعداد‌های درون‌زای امت اسلامی را در نیافته بود؛ لذا ۲ هزار سایت شیعه‌شناسی در کشور انگلیس شکل داد تا نیروی اسلامی را بشناسد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه ایران هسته‌ای برای غرب خطرساز نیست؛ زیرا کشور‌های زیادی از این قدرت برخوردار هستند؛ اما ایران با ظرفیت منابع انسانی برای آن‌ها خطرناک است، تصریح کرد: انسان‌هایی که روح توکل دارند، مانند اکثر مدافعان حرم که اوایل انقلاب اسلامی را درک نکردند، وارد عرصه‌های بزرگ پدافندی و آفندی شدند تا جبهه کفر را از تعرض به دنیای اسلام بازدارند.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی فراتر از پدافند و آفند در برابر دشمن عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل یعنی درک میزان قدرت آفندی دشمن و اینکه نباید به دشمن درباره مسائل اجتماعی پاسخ دهیم؛ بلکه باید از آن‌ها درباره مسائل مختلف سوال کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه امروز باید در نشست برجامی هجومی عمل شود و درباره اقدامات مختلف از آمریکایی‌ها سوال کنیم، تاکید کرد: باید از آمریکا بپرسیم که چرا به تعهدات خود تاکنون عمل نکرده و هزینه‌های سنگین را بر ما تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه شعار «نه غزه نه لبنان...» منافی منشور انقلاب اسلامی در دفاع از امت اسلامی است، متذکر شد: کسانی که هزینه سنگین برجام را پذیرفتند، باید تاوان بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها