برگزاری آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق

آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق با حضور جانشین فرمانده نداجا در بندر کنارک برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 14August 2022

برگزاری آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمقبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق (۲۰۲۲) عصر روز گذشته (شنبه) با حضور امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در بندر کنارک برگزار شد.

دریادار کاویانی در این مراسم اظهار داشت: این مسابقات صحنه نمایش همکاری‌ها، رفاقت‌ها و به اشتراک‌گذاری تخصص و تجربه غواصان در نیرو‌هاست.

وی خطاب به حاضران در مراسم گفت: شما عزیزان تنها برای انجام یک رقابت ورزشی و کسب مقام در این مکان حضور پیدا نکردید و آنچه در مسابقات و سواحل ارزشمند و تاریخی مکران انجام می‌دهید، تبادل تجربه، تمرین، دوستی و اشتراک‌گذاری تخصص و در یک کلام توسعه دیپلماسی دریایی بوده که یک‌سوم وظایف نیرو‌های دریایی در تمام دنیاست.

جانشین فرمانده نداجا با بیان اینکه امیدوارم شما عزیزان پیام صلح، امنیت و دوستی را در قالب این رقابت‌های جذاب از شمال اقیانوس هند به همه جهان مخابره کنید، گفت: نیروی دریایی ارتش از هیچ کمکی برای پُربار شدن این مسابقات دریغ نخواهد کرد. از همه عوامل برگزاری این رقابت ورزشی و نظامی می‌خواهم که تمام تلاش خود را برای برگزاری یک رقابت حرفه‌ای عادلانه و مهیج به کار گیرند.

امیر کاویانی خاطرنشان کرد: امیدوارم این رقابت جذاب ورزشی و نظامی موجب ارتقاء سطح مناسبات میان ملت‌ها شود و تیم‌ها از مدت اقامت خود در جمهوری اسلامی ایران لذت ببرند و این سفر ورزشی - نظامی برای آن‌ها مملو از خاطرات خوب باشد.

امیر دریادار دوم «فرامرز نصری» معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش نیز در این مراسم اظهار داشت: ایران اسلامی چهارمین دوره است که میزبانی این دوره از رقابت‌ها را بر عهده می‌گیرد و علاوه بر کشورمان، هفت تیم روسیه، هندوستان، چین، ونزوئلا، سوریه و دو کشور عمان و الجزایر به‌عنوان ناظر در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق ۲۰۲۲ می‌تواند آمادگی رزمی تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها را افزایش دهد، گفت: این مسابقات به‌صورت عادلانه، حرفه‌ای و برابر با استاندارد‌ها و پروتکل‌های تعیین‌شده، برگزار می‌شود.

امیر نصری تأکید کرد: مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق ۲۰۲۲ می‌تواند دوستی، صلح و وفاق بین کشور‌ها را بیشتر کند و شرکت‌کنندگان در این مسابقه ضمن به اشتراک گذاشتن دانش تخصصی، آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهند.

معاون تربیت و آموزش نداجا یادآور شد: آیتم ترازو، حمل وزنه زیر آب و فلنچ جزو آیتم‌های جذاب این دوره از مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق ۲۰۲۲ در کنارک است.

همچنین ناخدایکم «حسین اکبرزاده» سرپرست تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق ۲۰۲۲ اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های نیروی دریایی ارتش برای آماده‌سازی تیم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه سازماندهی و برنامه‌ریزی خوبی برای تیم غواصی نیروی دریایی ارتش صورت گرفته است، افزود: نفرات ما تمرین‌های فشرده و منسجمی را پشت سر گذاشته‌اند و تیم ایران در این دوره باید از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کند.

سرپرست تیم غواصی نداجا با بیان اینکه سطح کیفی این دوره از رقابت‌ها بالاست، خاطرنشان کرد: تمامی تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها با آمادگی کامل حضور یافتند و امیدواریم تیم غواصی نیروی دریایی ارتش ایران تمامی مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار