معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

حمایت ارتش از نفرات برگزیده جشنواره دانش و پژوهش امام علی علیه‌السلام

دریادار سیاری گفت: نفرات برگزیده جشنواره دانش و پژوهش امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۵۳۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۴ - 15August 2022

سیاریامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره دانش و پژوهش ارتش اظهار داشت: این جشنواره در راستای تأمین نیاز نیروی انسانی کارآمد، مؤمن، متعهد و صاحب دانش و مهارت برگزار شده است.

دریادار سیاری افزود: نیروی انسانی متعهد و متخصص قادر است که سازمان خود را در ابعاد مختلف، رشد و ارتقا دهد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند نیروی انسانی متعهد و کارآمد می‌تواند در تعالی سازمان خود مؤثر باشد.

وی اضافه کرد: قطعاً افراد و مدیران کیفی در هدایت سازمان خود و بهره‌گیری از تجهیزات، موفق عمل کرده و همچنین بر مبنای رویکرد آینده‌محور نیز قادر هستند که تجهیزات نوین را مطابق با نیاز‌های سازمانی خود ایجاد کنند.

امیر سیاری با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین متغیر مؤثر در حوزه ساخت تجهیزات، کنترل افراد و رهبری هر سازمانی است، عنوان کرد: این جشنواره‌ها می‌تواند موجب شناسایی، رشد و ترقی جوانانی شود که در این حوزه‌ها فعالیت دارند و کار بی‌وقفه انجام می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: قطعاً افرادی که امروز فعالیت‌های پژوهشی‌شان حائز رتبه شده است، مورد حمایت قرار خواهند گرفت و در آینده نیز با فعالیت‌های خود موجبات رشد سازمان را فراهم می‌سازند.

دریادار سیاری گفت: همان‌طوری که در حوزه صنعت، عزیزان ما تلاش می‌کنند تا رشته وابستگی ما را در بخش تجهیزات از خارج از کشور قطع کنند به همان ترتیب نیز در حوزه مدیریتی، ما نیز به تربیت افرادی نیاز داریم که بتوانند در حوزه هدایت و فرماندهی با تکیه بر مبانی فکری و آموزه‌های انقلابی گام بردارند تا شاهد رشد روزافزون در حوزه کلان باشیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار