آزمون کتبی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در استان قزوین برگزار شد

به‌منظور جذب و استفاده از اساتید جوان و با تجربه در دانشگاه‌های استان قزوین و برای تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس، آزمون کتبی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ - 15August 2022

«حمید ولدی» مسئول سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس استان قزوین‌ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: به منظور جذب و استفاده از اساتید جوان و با تجربه در دانشگاه‌های استان قزوین و برای تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس، آزمون کتبی اساتید این درس امروز (دوشنبه) در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین برگزار شد.

ولدی افزود: درس دو واحدی آشنایی با دفاع مقدس هم اکنون به صورت اختیاری در اکثر دانشگاه‌های استان ارائه می‌شود که لازم است مسئولان دانشگاه‌هایی که که در آن‌ها این درس ارائه نمی‌شود نسبت به پیگیری موانع آن همکاری لازم را به عمل آورند.

وی گفت: مراحل جذب اساتید دارای در سه مرحله تخصصی است که مرحله اول آزمون کتبی مرحله دوم آزمون شفاهی به مرحله سوم نگارش مقاله علمی پژوهشی با موضوع دفاع مقدس است.

مسئول سازمان تحقیقات آموزش و ترویج پژوهش های دفاع مقدس استان قزوین خاطر‌نشان کرد: هم اکنون استان قزوین دارای 30 استاد فعال جهت تدریس درس آشنایی و با دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها