رئیس بنیاد شهید خمینی‌شهر مطرح کرد؛

ضرورت آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌های ایثارگران و اسرا

«مقتدایی» گفت: با برنامه‌ریزی مناسب در طول سال تحصیلی می‌توان به تبیین رشادت و استقامت شهدای مدافع حرم، آزادگان و سایر ایثارگران در مدارس پرداخت.
کد خبر: ۵۳۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ - 15August 2022
برنامه‌ریزی مناسب برای آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌های ایثارگران و اسرا صورت گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «مسعود مقتدایی» رئیس بنیاد شهید خمینی‌شهر امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: برخی از مناسبت‌ها نظیر سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم با توجه به اینکه در تابستان قرار گرفته‌اند، دانش‌آموزان از بزرگداشت این ایام نمی‌توانند بهره‌برداری کافی داشته باشند.
 
وی افزود: با برنامه‌ریزی مناسب در طول سال تحصیلی می‌توان به تبیین رشادت و استقامت شهدای مدافع حرم، آزادگان و سایر ایثارگران در مدارس پرداخت.
 
همچنین در این جلسه علیرضا توکلی مدیر آموزش و پرورش شهر درچه نیز در این جلسه به لزوم خدمت‌رسانی شایسته به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به‌ویژه دانش آموزان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: وقتی نام یک مدرسه به نام شهداست وظیفه تک تک ما در قبال آن بسیار سنگین است؛ چرا که شهدا و ایثارگران حق عظیمی بر ما دارند.
 
وی افزود: منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف به‌ویژه تربیت علمی و پرورشی دانش آموزان باید همواره سرلوحه کارهای ما قرار گیرد.
 
بررسی روند ثبت نام مدارس شاهد و بررسی راه‌های تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر از اهم مطالب مورد بحث در این جلسه بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار