مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت نهادها برای تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس زنجان

«موسوی» گفت: برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت نهادها برای تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس زنجان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۵۳۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 15August 2022

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس در زنجان، سرهنگ «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس اظهار داشت: در دو سال گذشته همایش تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح کشور برگزار شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه این همایش در سال نخست با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپس با سخنرانی رئیس جمهور برگزار شد، افزود: امسال نیز تلاش می‌شود سخنران ویژه این برنامه رئیس جمهور باشد.

وی با بیان اینکه هر ساله با برنامه‌ریزی تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مورد تجلیل قرار گیرند، بیان کرد: تلاش شده امسال افرادی که تا کنون مورد تجلیل قرار نگرفته‌اند، مورد تقدیر قرار گیرند.

موسوی با اشاره به اینکه یکی از شکست خوردگان نظام بیانیه ای صادر و نسبت به تخریب شهدا پرداخت است، گفت: این نشان از عظمت شهدا و ترس دشمن از این جایگاه دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند نگذارید شهدا فراموش شوند، گفت: ما همواره با این بزرگواران در ارتباط هستیم ولی نباید اجازه بدهیم جایگاه رزمندگان در بین روزمرگی های ادارات فراموش شودو همه باید پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز کشور و بازدارندگی موجود در منطقه حاصل خون شهدا است، اضافه کرد: باید قدردان این خون باشیم.

موسوی خاطر نشان کرد: در دهه فجر سال‌جاری بخش اداری و طبقه نخست موزه دفاع مقدس افتتاح خواهد شد و از سال آینده مراسم در این مرکز برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه، ارتش، آمادگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشترین سهمیه دارمد، اضافه کرد: باید از ظرفیت موجود برای تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس استفاده شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل تنها از رزمندگان همکار با ادارات تقدیر می‌شد، اضافه کرد: امسال از رزمندگانی که با هیچ مجموعه همکاری ندارند، تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/       

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار