فرمانده انتظامی استان ایلام:

تنویر افکار عمومی جامعه رسالت بزرگ خبرنگاران است

سردار القاصی‌مهر گفت: آگاهی افزایی و تنویر افکار عمومی در جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی جامعه رسالت بزرگ خبرنگاران است.
کد خبر: ۵۳۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ - 15August 2022

آگاهی افزایی و تنویر افکار عمومی جامعه رسالت بزرگ خبرنگاران استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، سردار دلاور القاصی‌مهر، فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام به همراه جمعی از اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، با خانواده خبرنگاران فقید «حاج پژمان مهدوی فر» و «حاج سامی شهبازی» دیدار و خدمات ارزنده  این خبرنگاران را در طول حیاتشان مورد تجلیل قرار داد.

سردار «القاصی مهر» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران فقید ایلامی گفت: رسالت خبرنگاری، رسالت آگاهی افزایی و تنویر افکار عمومی جامعه است و لذا مسئولیتی که بر دوش اصحاب رسانه است،مسئولیت بسیار سختی است.
 
وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات استان نقش مهمی در ایجاد احساس امنیت در سطح جامعه دارند، ابراز کرد: سانه ها پل ارتباطی بین مردم و و مسئولان هستند و  رسانه در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و .. تاثیرگذار هستند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر رسالت بزرگ و کار ارزشمند خبرنگاران گفت: ما هرکاری کنیم نمی‌توانیم جای خالی این عزیزان را پر کنیم، اما خبرنگاران متعهد با ادامه راه این دو خبرنگار ارزشی در جهت مطالبه گری و اطلاع رسانی صحیح می تواند نام و یاد این دو عزیز را زنده نگهدارند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار