آیین تجلیل از خبرنگاران بندرعباس برگزار شد

آیین تجلیل از خبرنگاران استان هرمزگان به همت سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و بسیج رسانه و اداره کل دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ - 16August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، آیین تجلیل از خبرنگاران استان هرمزگان به همت سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و بسیج رسانه و اداره‌کل دفاع مقدس استان با حضور مسئولان استانی برگزار شد. 

سردار «هدایت‌الله امیری» جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این آیین با تقدیر از تلاش خبرنگاران و گرامیداشت یاد و خاطره شهید یوسف دقت شهید شاخص رسانه هرمزگان، اظهار داشت: شهید به عنوان الگوی تمام عیار برای فعالان این عرصه است، امروز کشور ما در اوج قدرت است اما بدلیل ماهیت ضد استکباری نظام ما، دشمن در جنگ ترکیبی بدنبال وارونه سازی دستاوردهای نظام است.

وی افزود: در جنگ ترکیبی، لبه جلویی نبرد، اذهان ملت است، صحنه نبرد از جغرافیا به قلب‌ها و اذهان آمده و در این میدان حفظ داشته‌ها و انعکاس خردمندانه دستاوردها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بسیاری از واقعیت کشور گفته نمی‌شود اما در مقابل دشمن شدیدا بدنبال پروژه‌های وارونه سازی است تا دستاوردهای انقلاب به گوش مردم نرسد و یا به شکلی وارونه این دستاوردها جلوه داده شود.

وی با بیان اینکه امروز زبونی دشمن را شاهدیم، به تلاش دشمن برای غیردینی سازی جامعه ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ما شاهدیم که در این ماه محرم و مراسمات بزرگ محرم و رمضان و شب های قدر و حتی کمک‌های مردم در کرونا به هم، نشانه‌های ایمان در ملت ایران موج می‌زند اما آنان در تلاش برای غیردینی و غیرایمانی جلوه دادن جامعه ما برای القایم مفاهیم ضد ارزشی خود در اذهان مردم کشورمان هستند.

جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به توزیع بیش از یک میلیون بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا در هرمزگان، از همکاری همه گروه ها بخصوص اصناف و بازاریان در این امر خطیر قدردانی کرد و افزود: بخش بزرگی از این کمک‌های معیشتی با حمایت‌های مردم تأمین و توزیع شده است.

سردار امیری گفت: دشمن برای فراری دادن مغزها به دنبال آن است تا احساس عقب ماندگی و احساس فقر را در جامعه ما چندین برابر کند تا از این طریق بتواند نخبگان ما را ناامید و ملت ما را نسبت به مسائل کشور ناامید کند که رسانه‌ها در این میدان نیز نقش مهمی برای خنثی سازی پروژه‌های دشمن بر عهده دارند.

سرهنگ پاسدار «محمدرسول جلالی» مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت: در مجموعه بسیج رسانه خدمتگزار همه خبرنگاران هستیم بنا داریم برنامه ریزی‌هایی داشته باشیم تا شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی رسانه‌ها در استان باشیم.

وی افزود: یکی از اولویت‌ها آموزش خبرنگاری است چرا که علیرغم فعالیت مستمر رسانه‌های استان اما نیروهای جدید در سراسر استان برای توازن بیشتر در عرصه اطلاع رسانی باید آموزش ببینند. به دنبال یک انقلاب و تحول در حوزه خبرنگاری هستیم چرا که یکی از دغدغه‌های رهبری هم رسیدن احبار صحیح به جامعه است و در جنگ رسانه‌ای باید با آموزش درست نیروهای توانمند تربیت شوند. القای ناامیدی نسبت به انقلاب حربه دشمن است خبرنگاران باید در این زمینه تلاش و این حربه را خنثی کنند.

در این مراسم از اصحاب رسانه و خبرنگاران مرکز هرمزگان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار