رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان:

بارزترین وظیفه اصحاب رسانه در موقعیت کنونی «جهاد تبیین» است

حجت‌الاسلام «اشجری» با بیان اینکه بارزترین وظیفه اصحاب رسانه در موقعیت کنونی جهاد تبیین است، گفت: خبرنگاران و عکاسان خبری، سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۵۳۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ - 16August 2022

صداقت و امانتداری دو بال پرواز خبرنگاران است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها باید فارغ از گرایشات سیاسی و سلیقه‌ای، روشنایی‌بخش مسیر امیدآفرینی، حق‌طلبی و عدالت‌خواهی نسل جوان میهن اسلامی باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه بارزترین وظیفه اصحاب رسانه در موقعیت کنونی جهاد تبیین است، تصریح کرد: خبرنگاران و عکاسان خبری، سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند که با آگاهی‌بخشی، انعکاس دستاورد‌های نظام اسلامی و دمیدن روح امید در کالبد جامعه، دسیسه‌ها و شرارت‌های رسانه‌های دروغ‌پرداز و اجاره‌ای استکبار جهانی را خنثی می‌کنند و همچون سد مستحکمی در برابر فعالیت‌های رسانه‌ای دشمنان نظام ایستاده‌اند.

وی شغل خبرنگاری را در امتداد شغل انبیاء دانست و خاطرنشان کرد: این امر رسالت خبرنگاران را در جامعه اسلامی به دلیل اینکه باید اخبار را با صداقت و امانت‌داری کامل به اطلاع مردم برسانند، بسیار سنگین کرده است؛ از این رو صداقت و امانتداری ۲ بال پرواز خبرنگاران است.

حجت‌الاسلام اشجری افزود: رسالت بزرگ رسانه‌های در تراز انقلاب اسلامی، تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و زمینه‌سازی ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان (عج) در سایه پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی با رهبری امام خامنه‌ای و خدمتگزاری دولتمردان در تراز انقلاب اسلامی و همدلی و همراهی مردم مسلمان، ولایی و همیشه در صحنه بسیار درخشان است، تاکید کرد: وظیفه امروز رسانه‌ها، خبرنگاران و عکاسان خبری بازتاب این چشم‌انداز روشن در جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با قدردانی از خبرنگاران و عکاسان این استان، متذکر شد: خبرنگاران و عکاسان گیلانی در مناسبت‌های انقلابی سال‌های اخیر، تصاویری ناب از حماسه‌های بی‎بدیل و درخشان گیلانی‌های ولایی و غیور در شرایط سخت جوی مانند بارش شدید باران و برف سنگین به ثبت رسانده‌اند که در رسانه‌های جهانی بازتاب بسیاری داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار