مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

توهین به ارزش‌های نظام، نشان‌دهنده ماهیت اصلی فتنه است

«واحد» گفت: اهانت اخیر یکی از سران فتنه سال ۸۸ به رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان مدافع حرم به وِیژه سردار شهید حاج «حسین همدانی» نشان‌دهنده ماهیت اصلی فتنه است که به دست خود آن‌ها، ولی با اراده الهی رقم خورده است.
کد خبر: ۵۳۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ - 16August 2022

توهین به ارزش های نظام، نشان دهنده ماهیت اصلی فتنه است

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید همدانی و شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا به ویژه شهدای مظلوم مدافع حرم و شهیدان حاج «قاسم سلیمانی» و حاج «حسین همدانی» از برجسته‌ترین ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و مردم تحت هر شرایطی اهانت به ساحت مقدس آن‌ها را تحمل نمی‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: از فتنه سال ۸۸ و بعد از عبور از آن روز‌های سخت، مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره خواهان مجازات عاملان فتنه و سرکردگان مزدور حرمت‌شکنی مقدسات هستند و ملت شریف ایران بار‌ها اعلام کرده‌اند که آن‌ها را هرگز نمی‌بخشند.

وی تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با رأفت بی‌نظیر اسلامی با سران فتنه برخورد کرده است و حصرخانگی کم‌ترین مجازات برای آن‌هاست.

واحد اظهار داشت: اهانت اخیر یکی از سران فتنه سال ۸۸ به رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان مدافع حرم به وِیژه سردار شهید حاج «حسین همدانی» نشان‌دهنده ماهیت اصلی فتنه است که به دست خود آن‌ها، ولی با اراده الهی رقم خورده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: اظهاراتی که عنصر ضدانقلاب داخلی بر زبان آورده‌اند یک رسوایی تاریخی برای کسانی است که همواره در طول تاریخ در طرف اردوگاه خوارج زمان ایستاده‌اند و این از نصرت‌های الهی به جبهه حق است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها