مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گیلان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید «حسین همدانی» عامل وحشت دشمنان و منافقان کوردل است

سرهنگ «حبیبی» با تأکید بر این‌که شهید «حسین همدانی» بعد از گذشت چندین سال از شهادتش، عامل ارعاب و وحشت دشمنان و منافقان کوردل است، گفت: این موضوع هویت‌بخش بودن خون شهیدان را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۵۳۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 16August 2022

خون شهیدان لرزه بر اندام سست و پوشالی دشمنان وفتنه گران افکنده است

سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در رشت، با اشاره به اهانت اخیر یکی از سران فتنه به سردار شهید «حسین همدانی»، اظهار داشت: کسانی که سابقه انقلابی داشتند، بعد از یک مدت ارزش‌ها، عقاید و گرایش‌های آن‌ها دگرگون می‌شود و با تعلقات و آلودگی‌های مختلفی که به لحاظ اخلاقی، مالی، سیاسی پیدا می‌کنند، با روحیه قدرت‌طلبی و لجاجت‌هایی که نسبت به دیگران پیدا می‌کنند یا بغض‌هایی که در آن‌ها شکل می‌گیرد، به تدریج روحیات و ویژگی‌های انقلابی در آن‌ها استحاله می‌شود و دچار نوعی فروپاشی از درون می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان افزود: کسی که اتفاقاً یک انقلابی افراطی بوده، بعد از ۲۰ سال در انتخابات دهم ریاست جمهوری کاندید شد؛ درحالی که جامعه در این ۲۰ سال هیچ شناختی از وی نداشته و از تحولاتی که در این دوره، در این فرد ایجاد شده بود، مطلع نبود؛ معنای آن این است که این فرد ظرفیت لازم را برای رهبری یک جریان جهت فروپاشی نظام از درون را دارد که ستاد آن در خارج از کشور مستقر بوده و باید توسط نیرو‌های داخلی انجام می‌شد.

وی با اشاره به مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن، تصریح کرد: ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، فتنه‌های مختلف داشتیم. فتنه‌های دولت موقت بنی‌صدر، منتظری و حوادثی که بعد از جنگ داشتیم. اگر هر کدام از آن‌ها با هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی مدیریت نمی‌شد، می‌توانست به یک فتنه عمیق تبدیل شود و نظام را به چالش بکشد.

سرهنگ حبیبی ادامه داد: در جریان فتنه ۸۸ عناصری که برای جنگ نرم یارگیری شدند، کسانی بودند که مدعی خط امام بودند و گفتمانی که مطرح می‌کردند، گفتمان امام و انقلاب اسلامی بود؛ درحالی که پس از شکست در انتخابات، رفتار‌هایی از خود بروز دادند که دقیقاً نقطه مقابل رفتار امام بود و فراتر از آن در روز عاشورا به امام حسین (ع) اهانت شد و در ۱۶ آذر عکس امام خمینی (ره) را هم پاره کردند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی نهم دی، خط بطلانی بر نقشه‌های دشمن بود، خاطرنشان کرد: جریان فتنه تلاش کرده بود که جمهوری اسلامی ایران را بی‌اعتبار کند و خیلی‌ها بر این باور بودند که با چالش‌هایی که پس از انتخابات برای نظام ایجاد شد، نظام جمهوری اسلامی دچار مشکل می‌شود؛ اما حضور مردم در راهپیمایی نهم دی، خشم دشمن را برانگیخت و بر همه برنامه‌ها و برآورده‌های دشمنان خط بطلان کشید و نشان داد که دشمن در این مقطع همچون گذشته از تحلیل رفتار مردم ایران و برآورد قدرت واقعی جمهوری اسلامی ناتوان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، با تأکید بر این‌که سردار شهید حاج حسین همدانی بزرگ‌مردی است که بعد از گذشت چندین سال از شهادتش، عامل ارعاب و وحشت دشمنان و منافقان کوردل است، متذکر شد: این موضوع هویت‌بخش بودن خون شهیدان را نشان می‌دهد که این‌گونه یاد و نام نهضت‌آفرین آن‌ها لرزه بر اندام سست و پوشالی دشمنان و فتنه‌گران می‌افکند.

سرهنگ حبیبی تاکید کرد: داعش داعیه حکومت بر بخشی عظیمی از سرزمین‌های اسلامی را داشت که خوشبختانه این تفکر و صاحبان آن به دست رزمندگان جبهه مقاومت نابود شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها