نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل:

ایستادگی در برابر جنگ نرم، بزرگترین شاهکار ملت ایران است

آیت‌الله «عاملی» گفت: بزرگ‌ترین شاهکار ملت ایران، ایستادگی در برابر طوفان رسانه‌ای و جنگ نرم همه‌جانبه و سهمگین دشمن است.
کد خبر: ۵۳۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ - 16August 2022

بزرگترین شاهکار ملت ایران، ایستادگی در جنگ نرم سهمگین دشمن است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان، اظهار داشت: نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی برقراری نظم و امنیت در کشور، نقشی اساسی در برهم زدن نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی دارد؛ زیرا دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از تمامی ظرفیت‌های کوچک و بزرگ برای برهم زدن امنیت و از بین بردن آرامش در کشور بهره‌برداری‌های کارشناسانه و علمی می‌کنند.

آیت‌الله عاملی افزود: داشتن تنوع قومیتی و زبانی و دینی، یکی از ظرفیت‌هایی است که دشمنان همیشه به آن چشم طمع داشته‌اند؛ ولی با هوشیاری و غیرت دینی و ملی مردم با بصیرت، همواره ناکام مانده‌اند.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمامی این ظرفیت‌ها حضور مثبت و سازنده داشته و تهدید‌ها را به همراه سپاه و ارتش و بسیج و البته سربازان گمنام امام عصر (عج) به فرصت تبدیل کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه اردبیل عنوان کرد: بزرگ‌ترین شاهکار ملت ایران، ایستادگی در برابر طوفان رسانه‌ای و جنگ نرم همه‌جانبه و سهمگین دشمن است و نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ‌های مختلف دشمن از جمله جنگ نرم و سخت قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار