معاون امور مجلس رئیس جمهور:

بازگویی خاطرات آزادگان برای جوانان ضروری است

حسینی گفت: باید خاطرات آزادگان برای اقشار مردم به‌ویژه جوانان بازگو شود تا آنها بدانند انقلاب اسلامی با تحمل چه سختی‌هایی به دست آمده و در حراست از آن کوشا باشند.
کد خبر: ۵۳۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲ - 16August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «سید محمد حسینی» معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با آزاده و جانباز ۵۰ درصد «حسن طاهرخانی»، برادر شهید «رضا طاهرخانی» شهید شاخص رسانه استان قزوین دیدار کرد.

این دیدار به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در قالب طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام شد.

سعید رحمانی اظهار داشت: این آزاده بزرگوار از آزادگان شاخص تاکستان با ۱۰ سال اسارت است که افتخار این شهرستان به شمار می‌آید.

در ادامه حسینی سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و گفت: شهرستان تاکستان آزادگان بزرگی همچون سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری را دارد که سیره و منش این شهید بزرگوار اسوه صبر و مقاومت برای اقشار مردم و مسئولان است.

وی افزود: باید خاطرات آزادگان از جمله حسین لشگری با 18 سال اسارت و حسن طاهرخانی با 10 سال اسارت برای قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان بازگو شود تا آنها بدانند انقلاب اسلامی با تحمل چه سختی‌ها و مشقت‌هایی به دست آمده و در حراست از آن کوشا باشند.

در این دیدار از مقام والای آزاده و جانباز ۵۰ درصد حسن طاهرخانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار