مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

آزادگان موجب آبرومندی ملت خود در برابر دشمن شدند

سرهنگ «حبیبی» در پیامی فرار رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۳۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ - 16August 2022

آزادگان موجب آبرومندی ملت خود در برابر دشمن شدند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

۲۶ مرداد یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگان همیشه سرافراز به میهن اسلامی، فرصت مغتنمی است تا به یاد بیاوریم که عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور مدیون مجاهدت، صبر وتحمل دلیرمردانی است که در سنگر دفاع از نظام و کشور در دوران دفاع مقدس شجاعانه جنگیدند و ایام سخت اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعثی را مردانه تاب آوردند و با این عمل «جهاد و مقاومت» را در همه ملت‌های مسلمان و آزادی خواهان جهان معنا کردند.

ملت قدرشناس ایران ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان و صبر و استقامت آنان را تا ابد فراموش نخواهندکرد. شما در دوران اسارت، شرایط سختی را گذراندید، اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت خود در برابر دشمن شدید.

اینجانب به تأسی از ملت، در سی و دومین سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی، فداکاری و جانفشانی‌های خالصانه این عزیزان را ارج نهاده و برای همه آنان آرزوی سلامتی و تندرستی و برای همه درگذشتگان به ویژه سرور آزادگان حجت الاسلام «ابوترابی» غفران و رحمت الهی مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار