پیام مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان به‌مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور؛

۲۶ مرداد روزی بزرگ و ماندگار در برگ زرّین تاریخ انقلاب اسلامی است

«ناوکی» با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۳۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳ - 17August 2022

۲۶ مرداد روزی بزرگ و ماندگار در برگ زرّین تاریخ انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با صدور پیامی به‌ مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ضمن تبریک این روز فرخنده به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آزادگان عزیز و خانواده بزرگوارشان، موفقیت، سعادت و سلامتی را برای مردم شریف هرمزگان از درگاه پروردگار متعال مسئلت کرد.

در این پیام آمده است:

مقاومت آزادگان سرافراز در سیاه چال‌های بعث نه تنها روحیه دشمنان را تضعیف کرد بلکه ملت ایران را سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار نمود و همه ابر قدرت‌ها متوجه شدند در صورت هرگونه خیال واهی با شکست بزرگی مواجه خواهند شد.

۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت غرورآفرینان به میهن اسلامی؛ به عنوان روزی بزرگ و ماندگار در برگ زرّین تاریخ انقلاب اسلامی و پر از افتخار وحماسه ثبت شده است.

آزادگان دلاور و سرافراز با تأسی از سیره ائمه اطهار (ع) و با درس گرفتن از زندگی حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه مقاومت و شکیبایی بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر گذاشته و شکوه پایداری و عزت را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و قدردانی از روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز؛ سلامتی و توفیق این عزیزان در تمام شئونات زندگی و در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار