شهید ترابی: از پیروان واقعی امام باشید

شهید محمدرضا ترابی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ای مردم! از پیروان واقعی رهبر باشید و از مخالفان آن دوری بجویید.»
کد خبر: ۵۳۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ - 17August 2022

شهید ترابی: از پیروان واقعی امام باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید محمدرضا ترابی

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به محضر رسول خدا و امیرالمومنین و فرزندان پاکش مخصوصا محضر امام عصر که جانم و جان عزیزانم و جان تمام جهانیان به فدایش باد؛ و سلام به پیشگاه رهبر عزیزم، امام امت و سلام بر روحانیت در خط ولایت و با درود بر روان طیبه شهدا و به امید شفای مجروحین و آزادی اسرا به دست پرتوان سربازان ولایت.

بار خدایا از اینکه این حقیر سراپا گناه را به دانشگاه علم و عمل جبهه کشاندی تا درس گذشت و ایثار بیاموزم از تو ممنون و شاکرم در حالی که لایق نبودم.

خدایا من در مقابل رحمانیت و رحیم بودن و ستارالعیوبی تو با معرفت و شعور کامل به جبهه آمدم تا به وظیفه دینی خود عمل کنم و این جان ناقابل را در دفاع از دین و وطن بدهم.‌ای مردم از پیروان واقعی رهبر باشید و از مخالفین رهبر دوری بجویید. مقلد امام بوده و به فرامین او گوش دهید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها