برگزاری جلسه شورای هماهنگی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

دومین جلسه شورای هماهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در سال جاری برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ - 17August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، دومین جلسه شورای هماهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در سال جاری با حضور استاندار گلستان، فرمانده سپاه نینوا، مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و فرماندهان نظامی و مدیران اجرایی استان امروز در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به مصوبات اولین جلسه در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: ثبت برنامه های مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت دستگاه های اجرایی در سامانه defadoc.ir، تکمیل یادمان های شهدای گمنام دفاع مقدس تا پایان سال جاری و تدوین دانشنامه نقش استان در دفاع مقدس از مهمترین مصوبات جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس است.

در ادامه معاون عمرانی استانداری گلستان بعنوان رئیس کمیته عمرانی این شورا، گزارشی از روند ساخت و تکمیل یادمان های شهدای گمنام در استان ارائه داد و خاطرنشان کرد تا پایان سال همه یادمان های دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

سپس فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و یادمان های شهدای گمنام در شرایط مطلوبی قرار دارد و تدوین نقش سپاه و بسیج استان در دفاع مقدس نیز در حال انجام است.

تشریح دستورالعمل گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم» از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود. 

برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار