پیام وزارت دفاع به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی؛

مقاومت آزادگان سربلندی ملت ایران را در انظار جهانیان متجلی کرد

وزارت دفاع در پیامی با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تأکید کرد: ایستادگی و مقاومت آزادگان همیشه سرافراز در طول سال‌های سخت اسارت، بیش از پیش سربلندی ملت بزرگ ایران را در انظار جهانیان متجلی کرد.
کد خبر: ۵۳۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ - 17August 2022

پیام وزارت دفاع به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است؛ صفحه افتخارآمیزی که برای همیشه بر مصحف زرین عصر انقلاب اسلامی نقش بست و یادآور دوره‌ای است مفتخر و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر یاد و خاطره شهیدان جاویدان راه عزت و غیرت دینی و ملی را در فضای کشور پراکندند.

ایستادگی و مقاومت آزادگان همیشه سرافراز در طول سال‌های سخت و مشقت‌بار اسارت، بیش از پیش سربلندی شگفتی‌ساز و استواری ستودنی ملت بزرگ ایران را در انظار جهانیان متجلی کرد تا همواره در افق تاریخ به سرمایه‌ی وجود این نسل طلایی و ایمان محور بالیده شود.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تقدیر از روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز کشورمان، سلامتی و توفیق این عزیزان و خانواده‌ی محترمشان را در تمام شئونات زندگی و در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستار است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار