مدیر حوزه علمیه قزوین:

ملت ایران اجازه توهین به شهدا را نمی‌دهند

حجت‌الاسلام و المسلمین «سبحانی‌نیا» گفت: سران فتنه باید بدانند که با این اهانت وقیحانه نسبت به شخصیت‌های دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم نزد ملت ایران منفور خواهند ماند.
کد خبر: ۵۳۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ - 17August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین «محمدتقی سبحانی‌نیا» مدیر حوزه علمیه قزوین امروز (چهاشنبه) در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین اظهار داشت: اتفاقی که برای سلمان رشدی افتاد، نتیجه اهانت بی شرمانه به ساحت پیامبر اسلام (ص) و مقدسات اسلامی بود.

وی گفت: تلاش برای اعدام انقلابی این نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی نشان داد که فتوی تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به هیچ عنوان کهنه نخواهد شد و شیعیان در همه عالم و حتی در قلب آمریکا هستند که بتوانند دستور امام راحل (ره) را اجرا کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز استکبار جهانی و کفار بدانند که توهین به ادیان و مقدسات دینی مسلمانان متفاوت تر از آزادی بیان است و اجازه نخواهیم داد به مقدسات دینی اهانت و جسارت شود. توهین به پیامبر اسلام آن هم به بهانه آزادی

سبحانی‌نیا ضمن ابراز تأسف اهانت یکی از سران فتنه نسبت به سردار شهید «همدانی» و شهدای مدافع حرم، بیان کرد: اهانت وقیحانه یکی از سران فتنه به ارکان نظام، ارزش‌ها و مقدسات کشور بار دیگر نیات شوم و پلید جریان فتنه را آشکار کرد، و باید هر کسی با هر گرایشی نسبت به این هتاکی و بی‌احترامی موضع‌گیری کند. حوزه علمیه قزوین نیز این سخنان سخیفانه را محکوم می کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: نیات و نقشه‌های شوم فتنه‌گران هر بار بیشتر از گذشته بر ملت معلوم و آشکار شده، چراکه آنها وقیحانه به شهدا که جان خود را برای حفظ امنیت و آسایش کشور هدیه کردند، توهین کرده و به مقدسات تعرض می‌کنند.

وی عنوان کرد: سران فتنه باید بدانند که با این اهانت وقیحانه نسبت به شخصیتی برجسته که سالهای عمر خود را در دفاع از کیان کشور در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم گذرانده همیشه نزد ملت ایران منفور خواهید ماند و شما اساتید و طلاب حوزه علمیه قزوین باید در این عرصه روشنگری نمایید. ملت ایران هیچگاه اجازه اهانت به مقدسات دینی و ارزشها از سوی افراد خودفروخته و فتنه گر را نخواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار