فرماندار پاوه:

شکست حصر «پاوه» زمینه‌ساز وحدت شیعه و سنی شد

«رستمی» گفت: در عملیات شکست حصر پاوه، آمیخته شدن خون جوانان شیعه و اهل‌سنت باعث شد تا زمینه وحدت، اتحاد و همبستگی شیعه و سنی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شود.
کد خبر: ۵۳۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ - 17August 2022

حماسه پاوه زمینه وحدت شیعه و سنی بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرفراز به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از این اسوه‌های صبر و استقامت امروز (چهارشنبه) با حضور سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، سردار «محمد نظرعظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه، ماموستا «ملاقادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه و «اردشیر رستمی» فرماندار این شهرستان در یادمان شهدای پاوه برگزار شد.

«اردشیر رستمی» فرماندار شهرستان پاوه در این مراسم اظهار داشت: ما در جنگ، شاهد حضور رزمندگان اسلام و شهادت فرزندان ایران زمین بودیم؛ اما آزادگان رنگ دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی داشتند.

فرماندار شهرستان پاوه افزود: آزدگان ما در آن زندان‌های تلخ و تاریک هیچ‌گاه از موضع های امام راحل (ره) و استقامت دریغ نورزیدند و خداوند پاداش این عزیزان را خواهد داد.

رستمی گفت: امروز تقارن سالروز ورود آزادگان به کشور با سالروز حماسه شکست حصر پاوه است، حماسه‌ای که برای پاوه و ایران‌زمین، حماسه‌ای به بلندای تاریخ است.

وی یادآور شد: در عملیات شکست حصر پاوه، آمیخته شدن خون جوانان شیعه و اهل‌سنت باعث شد تا زمینه وحدت، اتحاد و همبستگی شیعه و سنی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شود.

در این مراسم با حضور مسؤولان از ۲۷ نفر از آزادگان شهرستان پاوه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار