بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت ۲۶ مرداد؛

۲۶ مرداد یکی از خاطره انگیزترین روزهای تاریخ اسلامی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ - 17August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۲۶ مرداد سالروز ورود اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی یکی از خاطره انگیز ترین روزهای تاریخ اسلامی است.

سالروز مردانی که با وجود سال ها شکنجه و بیماری، روح خود را حفظ کردند قطعا آنها نمونه ای برای صلابت و استحکام مردم هستند.

این روز بزرگ فرصتی است برای مرور خاطرات آزادی دلاورمردانی که سال‌های اسارت را تحمل کردند و با مقاومت خود درس آزادگی را به ما آموختند.

اکنون نیز غیور مردان آزاده، در برخی از مسئولیت های اجتماعی علیرغم همه درد ها و کسالت های ناشی از اسارت، در حال خدمت به مردم شریف ایران هستند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود اولین گروه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یاد و خاطره آزادگان شهید را گرامی‌داشته و در این روز خجسته به احترام ایثار و دلاوری رادمردانی که با ایمان راسخ در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و با بازگشت سرافرازانه به میهن تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار ماندند، فرارسیدن این روز غرورآفرین را به تمامی آزادگان سرافراز ایران اسلامی و به ویژه آزادگان دلیر استان یزد تبریک و تهنیت عرض می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار