معاون امور اقتصادی استانداری کرمان خبر داد؛

اجرای طرح اشتغال زایی به نام شهید سلیمانی

«مهرابی» گفت: قرار است طرح اشتغال شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه به عنوان پایلوت اجرا شود.
کد خبر: ۵۴۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ - 17August 2022

اجرای طرح اشتغال زایی به نام شهید سلیمانی

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان امروز با حضور فرمانداران بافت و  رابر برای بررسی در خواست‌های مردمی طرح اشتغال شهید حاج «قاسم سلیمانی» که قرار است در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه به عنوان پایلوت اجرا  شود، برگزار شد. 

«حسین مهرابی» معاون امور اقتصادی استانداری کرمان در این جلسه اظهار داشت: قرار شد بررسی های لازم از سوی سازمان جهاد کشاورزی برای ایجاد موتورآب و ایجاد گلخانه در دشتاب با حضور فرماندار بافت انجام شود. برای فعالیت‌های اشتغال زا در صورتی که متقاضی شرایط را داشته باشد، تسهیلات در نظر گرفته می‌شود. 

وی بیان کرد: برای ایجاد شعبه بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون در شهرستان رابر به دلیل دولتی بودن این بانک‌ها با بانک مرکزی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکاتبه می‌شود. با اولویت سه شهرستان بافت، رابر و ارزوییه در طرح اشتغال شهید سلیمانی، اعتبار اشتغال آفرینی در بانک کارآفرینی امید وجود دارد و این شهرستان ها باید تسهیلات را جذب کنند.

معاون اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد برای ایجاد پنل‌های خورشیدی در روستا‌های شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه با همکاری بسیج جلسه ای تشکیل و موضوع بررسی شود.

وی بیان کرد: در این سه شهرستان اجرای طرح شهید سلیمانی و نام مبارک آن همه ما را موظف می‌کند، وقت بگذاریم و همه همکاری کنیم تا این طرح به خوبی برای اشتغال مردم انجام شود. مصوب شده است تسهیلات قرض الحسنه ایثارگران در اولویت قرار گیرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار