تیم‌های برتر مسابقه بین‌المللی «جهت‌یابی» نظامی یکم شهریور معرفی می‌شوند

برگزاری مسابقه بین‌المللی «جهت‌یابی» نظامی از ۲۲ مرداد تا ۳۱ مرداد برنامه‌ریزی شده که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به تیم‌های برتر، یکم شهریور در شهر «نورسلطان» قزاقستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷ - 18August 2022

تیم‌های برتر مسابقه بین المللی «جهت یابی» یکم شهریور معرفی می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اولین مرحله از مسابقات بین‌المللی «جهت‌یابی» متخصصان توپوگرافی در زمین تمرین «آماندیک» جمهوری قزاقستان، در چارچوب بازی‌های نظامی بین‌المللی ۲۰۲۲ روسیه، برگزار شد.

تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله اول، تیراندازی تاکتیکی با سلاح تهاجمی کلاشینکف AK-۷۴ را انجام دادند که در این رابطه باید ۱۸ هدف در فاصله ۲۰ تا ۱۰۰ متری با حالت ایستاده مورد اصابت قرار می‌گرفت (به هر هدف باید دو بار شلیک می‌شد).

پس از اتمام موفقیت‌آمیز این مرحله، هیئت داوران در مورد نتایج تیم‌ها با یکدیگر بحث کردند؛ سرهنگ دوم «میخائیل گریبوف» قاضی این رشته که از فدراسیون روسیه است، توضیح داد که اسامی برندگان این مرحله بعداً پس از امضای پروتکل‌های لازم اعلام خواهد شد.

امسال هشت کشور در مسابقات «جهت‌یابی» (نصف‌النهار) سال ۲۰۲۲ شرکت کردند که عبارتند از: ارمنستان، بلاروس، روسیه، قزاقستان، ویتنام، چین، ازبکستان و ایران؛ همچنین ناظرانی از ونزوئلا نیز حضور دارند تا بلکه پس از برررسی‌های لازم بتوانند در سال‌های آینده شرکت کنند.

مرحله بعدی مسابقات «نصف‌النهار» در «شوچینسک» برگزار می‌شود که طی آن شرکت‌کنندگان باید توانایی پیدا کردن نقاط حرکت را نشان دهند و ستاره قطبی حرکت کنند.

برگزاری مسابقه بین‌المللی «جهت‌یابی» (نصف‌النهار) نظامی از ۲۲ مرداد تا ۳۱ مرداد برنامه‌ریزی شده که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به تیم‌های شرکت‌کننده برتر، یکم شهریور در شهر «نورسلطان» قزاقستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها