مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

صبر آزادگان سبب بالندگی آن‌ها شد

حجت الاسلام «هاشمی» با اشاره به صبر و استقامت آزادگان در دوران اسارت، خطاب به این اسوه‌های صبر و استقامت، گفت: در آن دوران فضیلت اخلاقی به نام صبر را تمرین کردید و این تمرین صبر سبب بالندگی شما شد.
کد خبر: ۵۴۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ - 17August 2022

آزادگان اسوه صبر و مقاومت هستند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «هبت‌اله هاشمی» مدیرکل‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، امروز (چهارشنبه) در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز جهاد کشاورزی، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور، اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، آزادگان الماس‌های درخشان هستند.

مدیرکل‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اشاره به صبر و استقامت آزادگان در دوران اسارت، خطاب به این اسوه‌های صبر و استقامت، گفت: در آن دوران فضیلت اخلاقی به نام صبر را تمرین کردید و این تمرین صبر سبب بالندگی شما شد.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه امروز بعد از صبر به فضیلت دومی به نام شکر نیاز دارید، خاطرنشان کرد: شما بخشی از سیره اهل‌بیت (ع)، اسارت حضرت زینب (س) را تجربه کرده‌اید و بر این نعمت شکرگزار باشید.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) و امام زین العابدین (ع) در سختی‌ها، اولین کاری که انجام می‌دادند شکر خدای متعال را به‌جای می‌آوردند، اظهار داشت: این شکرگزاری سبب می‌شود سختی‌ها شیرین شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار