فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

آزادگان سفیران عزت و اقتدار ایران اسلامی در قلب دشمن بودند

سردار «محمدی اصل» آزادگان را سفیران عزت و اقتدار ایران اسلامی در قلب دشمن دانست.
کد خبر: ۵۴۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ - 17August 2022

برگزاری مراسم گرامی داشت 26 مرداد در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم گرامی‌داشت 26 مرداد مصادف با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، امروز (چهارشنبه) با همکاری اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سپاه حضرت عباس (ع) استان، در سالن «ولایت» سپاه اردبیل برگزار شد.

در این برنامه که با حضور جمعی از آزادگان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌حسین محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، در سخنانی کوتاه، آزادگان را سفیران عزت و اقتدار ایران اسلامی در قلب دشمن دانست.

در ادامه این مراسم «داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز ضمن گرامی‌داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، از خدمات این بنیاد در سه ماهه گذشته به ایثارگران سخن گفت و از کسب رتبه سوم کشوری توسط اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در بین ادارات‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد.

«سید حامد عاملی» استاندار اردبیل نیز در سخنان کوتاهی، ضمن تبریک 26 مرداد به آزادگان و خانواده‌های آن‌ها، تکریم آزادگان را وظیفه ملی و دینی دانست و برای حل مشکلات جامعه ایثارگران و به‌خصوص آزادگان، قول مساعد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها