معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس:

تلاش می‌کنیم شاهد کاهش مشکلات ایثارگری باشیم

« محبی‌پور» گفت: با فضای خوبی که برای خدمت‌رسانی درکل جامعه به ویژه خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری ایجاد شده امیدواریم شاهد کاهش مشکلات این انسانهای دردمند و فداکار باشیم.
کد خبر: ۵۴۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 17August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل محبی‌پور» معاون سیاسی امنیتی فارس در نشست خبری که امروز به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن عزیزمان در تالار حافظ شیراز برگزار شد اظهار داشت: مدیرکل بنیاد شهید فارس علاوه بر جانباز و برادر شهید بودن خود از جمله مدیران مطالبه‌گر در زمینه حقوق ایثارگران و شهدا است و با حضور وی اوضاع بهبود خواهد یافت.

معاون سیاسی امنیتی فارس ابتدا با بیان اینکه توقع خدمت در بنیاد شهید نسبت به دیگر حوزه‌ها بسیار بالا است خاطرنشان کرد: با فضای خوبی که برای خدمت‌رسانی درکل جامعه به ویژه خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری ایجاد شده امیدواریم شاهد کاهش مشکلات این انسانهای دردمند و فداکار باشیم.

معاون سیاسی استاندار گفت: مهمترین مشکل کنونی کشور مسائل اقتصادی و در راس آن اشتغال است و قدم های خوبی در زمینه اشتغال برداشته شده و حمایت از کسب و کارهای بخش خصوصی و سهولت در کسب و کار و حمایت از استارتاپها در اولویت دولت است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن هم بیکار ننشسته و با راه اندازی فتنه‌های سیاسی، تحریم های اقتصادی، عملیات فرهنگی، جنگ تحمیلی و جنگ روانی بنا دارد که ما  به خصوص انقلابیون و رزمندگان را ازانقلاب پشیمان کند و  می‌خواهد با اهرم اقتصادی، به عنوان مهمترین ابزار سلطه خود،  ما را از پای در آورد و جلوگیری از توسعه کشور، از بین بردن سرمایه کشور، ناامید کردن مردم و تشویق نخبگان به مهاجرت و  بسترسازی برای فساد و ارتشا از جمله اقداماتی است که دشمن در دستور کار قرارداده تاانقلاب ما را به شکست  وادارد تا به عنوان الگو معرفی نشویم.

محبی‌پور در پایان گفت: امثال شما فداییان این حیطه هستید و جان و  آبروی خود را گذاشته اید و ما نخواهیم گذاشت جامعه ایثارگران درد بکشد و با تلاش همه ما آینده همه مردم نیز روشن خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار