مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

خاطرات و تجربیات آزادگان بخش مهمی از تاریخ دفاع مقدس است

امیر «عباسی» گفت: خاطرات و تجربیات آزادگان بخش مهمی از تاریخ دفاع مقدس را تشکیل می‌دهند که همه افراد علاقه‌مند به این حوزه باید در ثبت، گردآوری و انتشار آن‌ها برای آگاه‌سازی و تبیین نسل جوان بکشوند.
کد خبر: ۵۴۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ - 17August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، امروز (چهارشنبه) مصادف با سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی، به‌همراه «کاظم کاشتکار» مدیر مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان استان، با حضور در منزل «رضا حیدری» و «حسن حسن‌پور سردرودی» از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس، با آن‌ها دیدار کردند.

امیر «عباسی» در این دیدار با تجلیل از ایثاگری‌ها و استقامت آزادگان، اظهار داشت: آزادگان در ردیف شجاع‌ترین رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس هستند؛ چراکه نه‌تنها تا آخرین لحظه در مقابل حمله دشمنان مقاومت کردند؛ بلکه بعد از اسیر شدن نیز با صبر و استقامت بی‌مانند خود، حماسه‌آفرینی کردند.

وی تاکید کرد: صبر و استقامت آزادگان و سپس تحقق وعده الهی و بازگشت پیروزمندانه آن‌ها به کشور، جلوه‌ای بی‌نظیر از نتیجه ایستادگی و مقاومت است و از این منظر آزادگان الگو و اسطوره‌ای عظیم برای همگان به شمار می‌روند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی ادامه داد: خاطرات و تجربیات آزادگان بخش مهمی از تاریخ دفاع مقدس را تشکیل می‌دهند که همه افراد علاقه‌مند به این حوزه باید در ثبت، گردآوری و انتشار آن‌ها برای آگاه‌سازی و تبیین نسل جوان بکشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار