امیر سرتیپ خلیلی:

پیوند تخصص سازمانی با نیروی انقلابی موجب خلق حماسه‌های دوران دفاع مقدس شد

خلبان زبده نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس گفت: برای پیشبرد اهداف یک انقلاب بزرگ باید با استفاده از دو بال تفکر سازمانی حرفه‌ای، تخصص و همچنین هماهنگ نمودن آن با نیروهای انقلابی حرکت کرد تا به نتیجه مطلوب و خلق حماسه‌هایی از جنس دوران دفاع مقدس دست یافت.
کد خبر: ۵۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ - 29September 2015

پیوند تخصص سازمانی با نیروی انقلابی موجب خلق حماسه‌های دوران دفاع مقدس شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان حسین خلیلی در مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید سانحه هوایی C-130، اظهار داشت: شهدای این سانحه هوایی مصداق بارز آیه «وَ جاهَدُوا فی سَبیلِ اللّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ» هستند.

وی با بیان اینکه جنگهای کلاسیک بر 3 فاکتور زمینی، دریایی و هوایی پایه گذاری می شوند، افزود: آن چه که دفاع مقدس ما به ادبیات جنگ های کلاسیک جهان اضافه کرد، مولفه عشق به خدا بود که توانست با تخصص و تفکر سازمانی پیوند بخورد و این حماسه های عظیم را ایجاد کند.

امیر خلیلی افزود: برای پیشبرد اهداف یک انقلاب بزرگ باید با استفاده از دو بال تفکر سازمانی حرفهای، تخصص و همچنین هماهنگ نمودن آن با نیروهای انقلابی حرکت کرد تا به نتیجه مطلوب و خلق حماسه هایی از جنس دوران دفاع مقدس دست یافت.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید فلاحی اظهار کرد: احترامی که شهید فکوری به ایشان می گذاشت فراتر از احترام سلسله مراتب سازمانی بود، شهید فکوری از روی ارادت و اعتقاد و ارجاع به شهید فلاحی احترام می گذاشت.

امیر خلیلی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به واسطه اعتمادی که به شهید فلاحی داشت در آن دوران اختیارات ویژه ای را به ایشان داد، که نتیجه آن منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

این خلبان زبده دوران دفاع مقدس در خصوص مناعت طبع و بلند نظری شهید کلاهدوز گفت: در سال 58 که تشکیلات سپاه پاسداران در حال تاسیس بود ایشان فرماندهی سپاه را قبول نکرد و ترجیح داد به عنوان فرد دوم در این تشکیلات تازه تاسیس خدمت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها