معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

رویکرد کلیه برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس «جهاد تبیین» است

سرهنگ گودرزی گفت: رویکرد کلیه برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس جهاد تبیین است که در قالب برنامه‌های گفتمانی، محتوایی، خدمت رسانی و فرهنگی مد نظر قرار دارد.
کد خبر: ۵۴۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ - 17August 2022
رویکرد کلیه برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس جهاد تبیین است / برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس به شکل محله محور توسط پایگاه های بسیجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: دفاع مقدس متعلق به همه اقشار و آحاد جامعه است و نقش مردم در پیروزی‌ها و حماسه آفرینی‌ها بسیار برجسته است که امروز برای گرامی‌داشت و برگزاری برنامه‌های باشکوه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس باید همه پای کار بیایند و از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم.
 
وی افزود: سپاه روح الله استان مرکزی همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مهم و شاخصی در راستای گرامی‌داشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس دارد که نواحی شهرستانی، معاونت ها و اقشار بسیج در اجرای آنها مشارکت دارند.
 
سرهنگ گودرزی بیان کرد: رویکرد کلیه برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس جهاد تبیین است که در قالب برنامه های گفتمانی، محتوایی، خدمت رسانی و فرهنگی مد نظر قرار دارد.
 
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های هفته دفاع مقدس در تمام شهرستان های استان توسط بسیج در دستور کار قرار گرفته که رد سطح شهر اراک به شکل محلیه ای برگزار خواهد شد و در 6 نقطه اراک در هفته دفاع مقدس به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار خواهد شد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: تجلیل از سربازان وظیفه و برگزاری همایش تخصصی پیشکسوتان دفاع مقدس از دیگر برنامه های استانی سپاه در هفته دفاع مقدس است و سپاه و بسیج است و در کلیه برنامه های استان نیز مشارکت فعال داریم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها