فرماندار نائین:

آزادگان سرافراز نماد مقاومت و پایداری هستند

«فیروزی‌پور» گفت: آزادگان سرافراز به تمام دنیا نشان دادند که دست از دفاع و از خاک مقدس جمهوری اسلامی و شرف و ناموس ایران و ایرانی برنمی‌دارند و مظهر مقاومت و پایداری هستند.
کد خبر: ۵۴۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ - 17August 2022

آزادگان سرافراز نماد مقاومت و پایداری هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محسن فیروزی‌پور» فرماندار نائین ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت و تجلیل از ایثارگری‌های آزادگان شهرستان نایین که در محل بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: آزادگان سرافراز به تمام دنیا نشان دادند که دست از دفاع و از خاک مقدس جمهوری اسلامی و شرف و ناموس ایران و ایرانی برنداشته و امروز نیز این روحیه ایستادگی در میان همه دلاورمردان وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به دلاورمردی‌ها و تحمل رنج‌های فراوان این عزیزان در دوران اسارت افزود: آزادگان سرافراز نماد مقاومت و پایداری هستند.

فیروزی‌پور در ادامه تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه اقشار مختلف مردم بود و دشمن همواره از این اتحاد و همدلی هراس داشته و دارد و ما نباید اجازه دهیم وحدت مردم به‌ویژه گروه‌های ایثارگری خدشه‌دار شود.

در این مراسم سرهنگ «محمدحسین الیاسی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری آزادگان سرافراز گفت: تحمل درد و رنج اسارت بسیار سخت است و روحی بزرگ می‌خواهد که آزادگان ما با صبری بی‌نظیر، آن همه سال رنج و اسارت را به زیبایی تمام تحمل کردند و سرافرازانه به میهن بازگشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار