رئیس‌‎کل دادگستری استان ایلام در پیامی عنوان کرد؛

آزادگان اسطوره‌های پایمردی هستند

رئیس‌‎کل دادگستری استان ایلام به مناسبت سال روز ورود آزادگان به کشور پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ - 17August 2022

آزادگان اسطوره‎های پایمردی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از ایلام، عمران علی‌محمدی رئیس‌کل دادگستری استان ایلام با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان غیور را به وطن تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آن ها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود»

امام خمینی(ره )

روز 26 مرداد سال 1369 یادآور یکی از بزرگ ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است. در این روز اولین گروه از آزادگان سرافرازمان پس از سال ها دوری و اسارت، قدم به خاک میهن اسلامی نهادند. انسان های آزاده ای که با ایمان راسخ خود در برابر دشمن ایستادگی کردند و با سربلندی بازگشتند.

آزادگان اسطوره های پایمردی هستند که با ایثار و از خودگذشتگی، برای دفاع از عزت، کیان و آبروی میهن اسلامی مردانه جنگیدند و اندوه و رنج دوری از وطن را صبورانه تحمل کردند و  درس عزت، استقلال و سربلندی را برای هموطنان به ارمغان آوردند.

بازگشت غرورآفرین آزادگان و دلار مردان طریقت حق به میهن اسلامی روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایام معطر به عطر حضور دوباره گل‌واژه های مکتب ایثار و مقاومت است که شمیم شهیدان را با خود به یادگار داشتند، قطعا یکی از روزهای ماندگاری که هیچگاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز به میهن اسلامی است.

اینجانب سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را خدمت همه آزادگان سرافراز و خانواده‌های گران‌قدرشان که اجر آنان بواسطه تحمل رنج اسارت عزیزانشان در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه پروردگار متعال آرزوی سلامتی و بهروزی برای همه آنان را مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار