معاون تربیت و آموزش ارتش:

اطمینان داریم که می‌توانیم با آسودگی خاطر، سکان حرکت ارتش را به دست جوانان بسپاریم

امیر سرتیپ شیخ در جمع دانشجویان جدیدالورود بیستمین دوره جامعه‌پذیری مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی گفت: اطمینان داریم که می‌توانیم سکان حرکت ارتش را به دست جوانان بسپاریم.
کد خبر: ۵۴۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲ - 17August 2022

اطمینان داریم که می‌توانیم با آسودگی خاطر، سکان حرکت ارتش را به دست جوانان بسپاریمبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش در جمع دانشجویان جدیدالورود بیستمین دوره جامعه‌پذیری مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی با اشاره به این که صدای پای سربازان، کامل‌ترین سمفونی امنیت است، گفت: شما جوانانی که در آینده به افسران ارتش تبدیل می‌شوید، باید اهداف تمدنی ارتش انقلابی را چشم انداز خود قرار داده و برای تحقق آن خورا بیارایید. چرا که دوران دانشجویی دوران پیراستن و آراستن است.

وی با تأکید بر رویکرد ساخت افسران در تراز تمدن اسلامی اظهار کرد: هدف‌گذاری‌ها انجام شده و با آموزش‌های به روز و مبانی تربیتی از پیش تدبیر شده کاروان این دوره‌ی عاشورایی را به مقصد والای افسران منتظر، آماده و مستحق ظهور امام زمان (عج) خواهد رساند انشالله.

معاون تربیت و آموزش ارتش افزود: تمام تلاش ما این است که این مبانی اخلاقی و تربیتی را در پایان دوره در سیما، اندیشه و رفتار این دانشجویان دیده شود.

امیر سرتیپ شیخ با اشاره به رویکرد این دوره تصریح کرد: بر اساس تدابیر فرمانده کل ارتش در متفاوت نگریستن به نسل جوان به عنوان افسران آینده ارتش، باید روحیه حسینی، علوی و مهدوی در این افسران بوجود بیاید.

وی با اشاره به این که این امید را داریم تا افسران جدیدالورود ارتش در طول خدمت سی ساله خود عاشورایی عمل کنند، تأکید کرد: اطمینان داریم که می‌توانیم سکان حرکت ارتش را به دست این جوانان بسپاریم.

معاون تربیت و آموزش ارتش خطاب به دانشجویان جدیدالورود بیستمین دوره جامعه‌پذیری مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش گفت: شما دانشجویان، سرو‌های در حال نشایی هستید که در سایه سار همت و مردانگی شما، یک امّت در امنیت و آسایش زندگی خواهد کرد.

امیر سرتیپ شیخ با بیان این که امیدواریم خداوند متعال با توفیق روزافزون خود، به شما قوت دهد تا بتوانید سختی ها‌ی تربیت را تحمل کرده و روح بلند خود را پرورش دهید، عنوان کرد: افسران ارتش باید با تمام وجود آماده باشند و خود را در مسیر علم و تربیت صحیح قرار دهند. تا شایسته عنوان افسری در ارتش انقلابی شوند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: باید مبانی اندیشه‌ای و اعتقادی را در خود شکوفا کنید تا بتوانید خواسته‌های بلند سازمانی در افق تمدن اسلامی را برآورده کنید.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار