فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش:

استکبارستیزی پیام روشن انقلاب اسلامی ایران است

امیرسرتیپ دوم «حاجیلو» گفت: انقلاب با پیام روشن و با تکیه بر اخلاق و سیره ائمه اطهار و پیام گسترش عدالت در جهان و استکبارستیزی پا به عرصه وجودی گذاشت.
کد خبر: ۵۴۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴ - 17August 2022

استکبارستیزی پیام روشن انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش امروز در مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی که با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری و جمعی از آزادگان سرافراز استان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: با مقایسه ای در زمینه ظهور نهضت قیام امام حسین (ع) با انقلاب اسلامی، وجوه اشتراکات زیادی را می بینیم.

وی تصریح کرد: بطوریکه قبل از پیروزی انقلاب همانند حکومت بنی امیه سعی بر این بود که مکاتب انحرافی نقش اسلام و دین را از جامعه حذف کنند.

امیرسرتیپ دوم حاجیلو گفت: اما در چنین شرایطی انقلاب با پیام روشن و با تکیه بر اخلاق و سیره ائمه اطهار و پیام گسترش عدالت در جهان و استکبارستیزی پا به عرصه وجودی گذاشت و زنگ خطری شد برای دنیای استکبار چراکه با وجود آمدن خود می رفت تا زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشد.

وی افزود: امروز اگر شاهد پیروزی و اقتدار در جهان هستیم به برکت خون شهدا و تحمل شکنجه ها و مقاومت آزادگان سرافراز ایران اسلامی هستیم که همه باید به این افتخارات تکیه کنیم و گام دوم انقلاب را با صلابت تر از گام اول ادامه دهیم.

در این مراسم تعدادی از فرزندان نخبه و ممتاز دانش آموز و دانشجوی آزادگان استان آذربایجان غربی نیز تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار