مدیرکل بنیاد شهید استان فارس:

میز خدمت برای حل مشکلات آزادگان و ایثارگران استان تشکیل می‌شود

«بیانی» گفت: قرار است با دستور استاندار فارس میز اختصاصی برای حل مشکلات جامعه ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های شهدا با حضور همه دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود.
کد خبر: ۵۴۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ - 17August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد در همایش الماس‌های درخشان که با هدف تکریم آزادگان شهرستان شیراز در روز آزادگان برگزار شد اظهار داشت:  قرار است با دستور استاندار فارس میز اختصاصی برای حل مشکلات جامعه ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های شهدا با حضور همه دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود.

ابراهیم بیانی با بیان اینکه  آزادگان در دوران اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی عراق، متحمل رنج‌های فراوانی شدند افزود:  این رادمردان با پایمردی و ایثار بر سر اعتقادات و عهدی که با امام و انقلاب بسته بودند ماندند و ما نباید اکنون شاهد رنج مضاعفی برای انها باشیم.

این جانباز دفاع مقدس خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد از مشکلات و مصائب این عزیزان بکاهیم و در این راه همه دستگاهها به ما کمک خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس افزود: آزادگان ایستادگی کردند تا وطن از ایستادن نیفتد و اکنون نوبت ما است که در خدمتگزاری به آنها بکوشیم.

وی خاطرنشان کرد: استاندار اهتمام دارد که میز خدمتی با حضور دستگاههای مختلف تشکل شده و پاسخگوی نیازها و مشکلات جلامعه ایثارگی شود و ما هم متناسب با ابلاغ استاندار در خدمت این جامعه ارزشمند خواهیم بود.

 2200 نفر از رزمندگان استان فارس در دوران دفاع مقدس به اسارت دشمن بعثی درآمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار