دبیر علمی مرحله استانی جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در کرمانشاه خبر داد؛

اعلام فراخوان بیست و چهارمین کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت در کرمانشاه

«حقیقی» از برگزاری مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقامت همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ - 18August 2022

اعلام فراخوان بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در کرمانشاه«علی حقیقی» دبیر علمی مرحله استانی جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از برگزاری مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقامت همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و اظهار داشت: کرمانشاه از لسان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) «سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی» است که «جنگِ هشت ساله از این استان شروع شده و در این استان ختم شده است».

دبیر علمی مرحله استانی جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس هم شاهد حوادت دردناکی مثل بمباران پناهگاه پارک شیرین، بمباران شیمیایی زرده و جنایات صدام و منافقین بوده و هم شاهد حماسه‌ غرورآفرین مرصاد و شکست مفتضحانه‌ منافقین بوده است.

وی با بیان این‌که شاعران استان کرمانشاه همواره با هنر والای خود، روایتگر رنج‌ها و حماسه‌های مردم شهیدپرور این استان بوده‌اند، تصریح کرد: دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان و بخش عمومی شعر دفاع مقدس، محور‌های مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان کرمانشاه هستند.

دبیر علمی مرحله استانی جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در کرمانشاه گفت: علاقمندانی که تمایل به شرکت در این جشنواره را دارند، می‌توانند اشعار خود را حداکثر تا ۳۱ شهریور سال‌جاری، به صورت فایل WORD، در پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۸۷۳۱۹۹۸۰ و یا ایمیل tahahe585@gmail.com ارسال کنند.

حقیقی بیان کرد: پس از بررسی آثار و اعلام برگزیدگان در سطح استان کرمانشاه، نفرات برتر جهت رقابت به دبیرخانه کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت کشور معرفی خواهند شد.

دبیر علمی مرحله استانی جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در کرمانشاه گفت: علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به دبیرخانه استانی واقع در کرمانشاه، خیابان موید، جنب پارک شیرین، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، معاونت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس مراجعه کنند و یا با شماره ۳۷۲۲۳۸۵۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار