مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی‌هاشم (ع):

کنگره شهدای سرباز در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «حسینی صدر» گفت: برگزاری یادواره‌های شهدای سرباز در استان چهارمحال و بختیاری مقدمه‌ای است برای اینکه ان‌شاءالله در مرکز استان کنگره شهدای سرباز برگزار شود.
کد خبر: ۵۴۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ - 18August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید امان‌الله حسینی صدر» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه یادواره ۱۰۱ شهید سرباز شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا، اظهار داشت: یادواره شهدای سرباز بنابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عزیز سرباز دوران دفاع مقدس و پس از دوران دفاع مقدس، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی صدر افزود: برگزاری یادواره‌های شهدای سرباز در استان چهارمحال و بختیاری مقدمه‌ای است برای اینکه ان‌شاءالله در مرکز استان کنگره شهدای سرباز برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از قشر‌هایی که حضور فعال و نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس داشت، سربازان عزیز در قالب نیرو‌های ارتش، سپاه و نیرو‌های انتظامی وقت بودند.

حسینی صدر، تلاش سربازان در پشت جبهه برای حضور در خطوط مقدم و عملیات‌های دفاع مقدس را یادآوری کرد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد کل نیرو‌های مسلح، قرار است بعد از کنگره شهدای اقشار، کنگره ملی شهدای سرباز برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار