توضیحی پیرامون یک نظر سنجی؛

رای‌گیری یک سایت عربی برای عزل «آل سعود» از اداره‌ مکه

یک سایت عربی اخیرا یک نظرسنجی بر روی خروجی خود قرار داده و در آن از مخاطبان خواسته است که در خصوص انتخاب کشورهای اسلامی جهت اداره مکه رای گیری کنند.
کد خبر: ۵۴۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ - 30September 2015

رای‌گیری یک سایت عربی برای عزل «آل سعود» از اداره‌ مکه

به گزارش خبرنگار بینالملل دفاع پرس، سایت عربی «الحرة» یک نظرسنجی بر روی خروجی خود قرار داده و در آن از مخاطبان خواسته است که در خصوص انتخاب کشورهای اسلامی جهت اداره مکه و مدینه رای گیری کنند.

این سایت در سوال خود آورده است: آیا موافق هستید که بجای عربستان، کشورهای اسلامی عهده دار برنامه ریزی مراسم حج شوند؟

این اقدام در ادامه وقوع فاجعه مصیبتبار «منا» که منجر به کشته شدن صدها نفر از حجاج بیتالله الحرام کشورهای منطقه و جهان شد، صورت گرفتهاست.

در ادامه توجه مخاطبان گرامی را به نکاتی پیرامون پیشینه این سایت و اغراض گردانندگان آن جلب می نماییم:

** سایت «الحره» زیر مجموعه روزنامه «الشرق الاوسط» و متعلق به شاهزاده سعودی «ترکی بن سلمان» پسر «ملک سلمان» پادشاه عربستان می باشد و خود پادشاه نیز سهامدار این مجموعه است.

 ** بنا بر سیاستهای پلید آل سعود، این نشریه دائما مواضع خصمانه و مبتنی بر جنگ روانی علیه ایران دارد که این خصومت بارها منجر به دروغ پراکنی، شایعه سازی و اهانت به مردم و مسئولان کشورمان شده است.

** با اثبات بی لیاقتی و بی کفایتی آل سعود در حوادث حج امسال، افکار عمومی جهان اسلام خواستار کنار گذاشتن عربستان و ورود کشورهای مسلمان در قالب سازمان همکاری اسلامی در امر اداره حج شده است.

**
دولت عربستان باید از قضاوت افکار عمومی در مورد عملکردش گریزان باشد و این نظر سنجی خودکشی سیاسی تلقی می شود! اما در حقیقت پوششی است تا با دستکاری نتایج القا کنند جهان اسلام به آنها اعتماد دارد؛ این نظر سنجی یک حرکت تبلیغاتی و پیشدستانه از سوی زمامداران عربستان است.

یاد آور میشود این رای گیری سالم نیست و شرکت در آن هم هیچ تاثیری ندارد و نخواهد داشت! چرا که حکام دیکتاتور آل سعود با هزینه دلارهای نفتی و جلب حمایت استکبار جهانی و همپیمانان منطقهای اجازه دخالت سایر کشورها در اداره حج را نخواهند داد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وا اسفاها
|
-
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
0
مخالف اداره مکه بدست ال سعود هستیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار