فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امروز در اوج اقتدار هستیم/ نسل‌های جدید باید زوایای پیدا و پنهان جنگ را بدانند

سردار «شاهوارپور» با بیان این‌که امروز علی‌رغم مشکلات موجود در اوج اقتدار هستیم، گفت: در منطقه ما که حساس‌ترین منطقه دنیاست، هیچ اتفاقی بدون حضور مقتدر جمهوری اسلامی ایران به نتیجه مطلوب نمی‌رسد و این ما هستیم که خیلی از معادلات را تعیین می‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ - 18August 2022

مکتب عاشورا نمی گذارد کسی برای شهادت دچار تردید شود

سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان، امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه حضور خود در مرکز رسانه‌ای «عصر ماندگار»، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با اشاره به اقدامات مرکز رسانه‌ای «عصر ماندگار»، اظهار داشت: این‌که در این استودیو ناگفته‌های دفاع مقدس گفته می‌شود، خیلی ارزشمند است؛ چراکه نسل‌های جدید باید همه زوایای پیدا و پنهان جنگ را بدانند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: من در دوران جوانی وقتی شنیدم که اوضاع امنیت در کردستان مناسب نیست و پاسداران را به شکل‌های مختلف شهید می‌کنند، انگیزه پیدا کردم و جذب بسیج و سپاه شدم؛ بنابراین امروز هم به جوانان ما باید انگیزه داده شود که خودشان را درگیر بحران‌های کشور کنند.

سردار شاهوارپور ادامه داد: اوایل که وارد بسیج و سپاه شدم، گاهی روزی هشت ساعت نگهبانی می‌دادم یا گشت می‌زدم و دوست داشتم که مسئولیتم را به‌خوبی انجام دهم؛ بنابراین به فرزندانم در نسل امروز توصیه می‌کنم که منتظر معجزه و یا تقدیم یک میز و صندلی از سوی کسی نباشند. وارد کارزار و میدان عملیات شوند و برای توانمندی خودشان بکوشند و شک نکنند که موفق می‌شوند.

وی به بیان خاطراتی از عملیات آزادسازی خرمشهر پرداخت و اظهار داشت: در این عملیات که صحنه جنگ نابرابر با ادوات و تانک‌های مجهز دشمن بود، ارتش بعث عراق موانع زیادی ایجاد کرده بود که ما نتوانیم به جاده اهواز - خرمشهر دسترسی پیدا کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان ادامه داد: ما چهار برادر بودیم که پیوسته وارد جبهه می‌شدیم و سهم ما از شهادت، برادرم «امیر» بود که در جزیره «سهیل» آسمانی شد. نکته‌ای قابل توجه، این است که پدر کشاورزم و یا مادرم، حتی یکبار مانع حضور ما در جبهه نشدند؛ چراکه در خانه ما همیشه بیرق و علم حضرت اباعبدالله (ع) برافراشته بود و این مکتب نمی‌گذارد که کسی در آرمان‌های خود دچار تردید شود.

سردار شاهوارپور با اشاره به حضور خود در لشکر هفت حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، گفت: در ابتدای جنگ و سپس عملیات‌های مختلف، یگان‌ها و لشکر‌های مختلفی حماسه‌آفرینی کردند؛ اما نقش لشکر هفت ولی‌عصر (عج) در پیروزی‌ها به‌خصوص در عملیات‌های بزرگ، قابل توجه است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان با تأکید بر این‌که امروز علی‌رغم مشکلات موجود در اوج اقتدار هستیم، تصریح کرد: در منطقه ما که حساس‌ترین منطقه دنیاست، هیچ اتفاقی بدون حضور مقتدر جمهوری اسلامی ایران به نتیجه مطلوب نمی‌رسد و این ما هستیم که خیلی از معادلات را تعیین می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار