استاندار مازندران:

انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن، از افتخارات وزارت اطلاعات است

«حسینی‌پور» با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات مولود و ماهیت انقلاب اسلامی است، گفت: در چهار دهه گذشته از افتخارات وزارت اطلاعات انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.
کد خبر: ۵۴۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ - 18August 2022

نیازمند توسعه حداکثری در حوزه اقتصادی هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران در همایش مشترک مدیران‌کل ادارات و روسای حراست دستگاه‌های اجرایی استان که با عنوان «اقدام انقلابی و جهادی، نظارت هوشمند و ارتقاء سرمایه اجتماعی» برگزار شد، با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت مردمی، مردمی‌سازی تمامی امورات دولت است، اظهار داشت: امید است تمامی مدیران با تعامل خوب و سازنده برای توسعه استان پای کار باشند.

استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از مهمترین مولفه‌های موفقیت جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، نقش وزرات اطلاعات است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از کارکنان اطلاعات به عنوان فرزندان نظام و حافظان ملت یاد کردند.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات مولود و ماهیت انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در چهار دهه گذشته از افتخارات وزارت اطلاعات انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.

حسینی‌پور با بیان اینکه دستگاه وزارت اطلاعات در ایران اسلامی با لقب سرباز گمنام امام زمان (عج) فعالیت دارد که مسئولیت سنگینی است، گفت: امام خمینی (ره) با هوشمندی تمام این عنوان را برای کارکنان وزارت اطلاعات برگزیدند.

استاندار مازندران بیان داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) بسیاری از توطئه‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی کردند که قدردان این همت والا هستیم.

این مسئول با بیان اینکه مهمترین وظیفه حراست، صیانت از مدیران دستگاه‌هاست، گفت: هرجا جراحی‌هایی انجام می‌شود، یعنی حراست‌ها در ادارات به‌درستی کار نکردند.

وی با بیان اینکه صیانت از دستگاه اداری از وظایف حراست‌هاست، افزود: حراست‌ها باید با اشراف به مجموعه از بروز مشکلات جلوگیری کنند.

حسینی‌پور با بیان اینکه استان مازندران به دلیل اینکه در مسیر توسعه است، آسیب‌هایی را متحمل می‌شود، ادامه داد: باید تلاش کنیم آسیب‌ها در مسیر توسعه به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه هرجا فساد باشد، توسعه حاصل نمی‌شود، افزود: در استان مازندران شرایطی را داریم که نیازمند توسعه حداکثری در حوزه اقتصادی هستیم و خواست سیاست‌های بالادستی نظام است.

حسینی‌پور با بیان اینکه کشور‌های توسعه یافته دنیا توسعه و پیشرفت خود را مدیون دستگاه‌های اطلاعاتی هستند، گفت: بیشترین توسعه که در اقتدار امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده، مرهون دستگاه‌های اطلاعاتی نظامی و غیرنظامی است.

وی با بیان اینکه اگر قرار است در مازندران شاهد توسعه باشیم، وضعیت موجود پاسخگوی نیاز‌های روز جامعه نیست و به شدت نیازمند تحول عظیم هستیم، گفت: اگر بنا باشد استان مازندران همپای توسعه کشور بخواهد توسعه یابد، باید تحول اساسی شکل گیرد و شیوه‌های نو و کارآمد باید تدبیر شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه فساد که در بحث صدور مجوز‌ها وجود دارد، پاشنه آشیل استان مازندران شده است و باید با این جریان که در بحث سرمایه‌گذاری سد هستند، برخورد شود، افزود: شفافیت و ساز و کار‌های فناورآنه به ارزش‌های انقلاب اسلامی عینیت خواهد بخشید.

استاندار مازندران ادامه داد: اقتدار حراست در ادارات موجب افزایش اعتماد مردم به مسئولان می‌شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه حرکت به سمت دولت الکترونیک می‌تواند روزنه‌های فساد را در ادارات بخشکاند، خاطرنشان کرد: هرجا نظارت هوشمند است، شفافیت خواهد بود و ریشه‌های فساد خشکانده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها