استاندار همدان:

آزادگان سرافراز، اسطوره‌های پایداری و پایمردی هستند

«قاسمی فرزاد» گفت: اسطوره‌های پایداری و پایمردی را باید در آزادگان سرافراز جست، زیرا در راه اعتلای ارزش‌ها از همه هستی خود گذشتند.
کد خبر: ۵۴۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ - 18August 2022

آزادگان سرافراز، اسطوره‌های پایداری و پایمردی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در مراسم «الماس‌های درخشان و تجلیل از مقام آزادگان» اظهار داشت: آزادگان سرافراز اسطوره صبر و مقاومت هستند و حسرت خم کردن سر در مقابل دشمنان بعثی را به دلشان گذاشتند.

وی با بیان اینکه  آزادگان هر روز که از اسارت آن‌ها می‌گذشت، استقامت، صلابت و مردانگی در‌وجود آن‌ها محکم‌تر‌ می‌شد، افزود: اسطوره‌های پایداری و پایمردی را باید در آزادگان سرافراز جست، زیرا در راه اعتلای ارزش‌ها از همه هستی خود گذشتند.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد:  آن‌ها پیش از اسارت، حین و بعداز اسارت، در راه اعتلای ارزش‌های دینی و اعتقادی، سر پیمانی که بسته‌اند ایستادگی کردند.

وی بیان داشت: اسرای ایرانی در طی چند سالی که در چنگال دژخیمان بودند، هم شکنجه روحی و هم شکنجه جسمی شدند. صلیب سرخ که هرچند وقت یکبار برای بازدید از اسرای ایرانی به زندان‌های آن‌ها می‌رفت، نشاط و شادی روحی و روانی آن‌ها برایشان غیر قابل باور بود.

استاندار همدان یادآور شد: اتکال رزمندگان و اسرای ایرانی، به خداوند متعال، تلاوت قرآن مجید، توصل به ائمه اطهار و آرمان‌‌های امام راحل و انقلاب اسلامی بود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم که دولت اهداف و طرح‌های خود را با دقت و طبق برنامه‌های تعیین شده پیش ببرد.

قاسمی فرزاد ابراز داشت: مسائل و مشکلات فراوانی از دولت قبل به دولت سیزدهم رسیده که نیاز به بررسی و اقدام جدی دارند. دولت، همه تلاش خود را به کار‌ می‌گیرد تا مشکلات و مسائل مردم را به نحو مطلوبی حل و فصل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار