با حضور موثر نیرو‌های حشدالشعبی؛

نفوذ بقایای گروه تروریستی داعش به کرکوک ناکام ماند

منابع امنیتی در عراق از ناکامی نفوذ بقایای گروه تروریستی داعش به جنوب غربی شهر کرکوک خبر دادند.
کد خبر: ۵۴۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶ - 19August 2022

نفوذ بقایای گروه تروریستی داعش به کرکوک ناکام ماندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از وبگاه العهد، منابع امنیتی در عراق شامگاه گذشته (پنج شنبه) از ناکامی نفوذ بقایای گروه تروریستی داعش به جنوب غربی شهر کرکوک خبر دادند؛ بنابراین گزارش، نیرو‌های تیپ ۶۱ حشد شعبی عراق با مقابله در برابر نفوذ داعش به این منطقه، عناصر تروریستی را مجبور به عقب نشینی کردند.

منابع امنیتی در عراق اعلام کردند که تروریست‌های داعش به یک منطقه امنیتی در روستای خبازه در الحویجه حمله کرده بودند، اما با مقابله نیرو‌های حشد شعبی غافلگیر شده و مجبور به عقب نشینی شدند؛ بنابراین گزارش در این عملیات یکی از نیرو‌های تیپ ۶۱ حشد شعبی زخمی شد. نیرو‌های حشد شعبی در پی این حمله با استقرار نیرو در این منطقه، ضریب امنیتی آن را افزایش دادند.

بقایای گروه تروریستی داعش در ماه‌های اخیر تلاش‌های متعددی برای نفوذ و انجام عملیات تروریستی در مناطق مختلف عراق به ویژه مناطق غربی این کشور داشته اند. در این میان نظامیان آمریکایی نیز با ایجاد چتر حمایتی برای این گروه تروریستی تلاش دارند از آن‌ها در راستای تحقق اهداف خطرناک خود در صحنه عراق استفاده کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار