شهردار کرمانشاه:

ایستادگی و مقاومت آزادگان، در تاریخ جنگ‌های دنیا درخشید

«نوروزی» گفت: ایستادگی آزادگان به پای آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری با وجود فشارها و شکنجه‌ها ستودنی بود و ایستادگی و مقاومت آزادگان، در تاریخ جنگ‌های دنیا درخشید و حماسه‌ای نو آفرید که ماندگار شد.
کد خبر: ۵۴۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ - 19August 2022

ایستادگی و مقاومت آزادگان، در تاریخ جنگ‌های دنیا درخشیدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «نادر نوروزی» شهردار کرمانشاه امروز در مراسم تجلیل از آزادگان کرمانشاهی که در یادمان شهدای گمنام این مرکز برگزار شد اظهار داشت: یکی از افتخارات و اقدامات مثبت و موثر نظام جمهوری اسلامی تعریف و تبیین مفاهیمی است که فلسفه‌ها پشت آن است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه گرامیداشت حماسه‌های دفاع مقدس جزیی از فرمان جهاد تبیین است، گفت: ایستادگی آزادگان ایرانی در دفاع مقدس حماسه‌ای نو در بین جنگ‌های دنیا آفرید.

وی ادامه داد: در فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واژه اسیر به آزاده تغییر کرده است و واژه آزاده برخلاف ظاهر ساده، مفهوم انسانی که جسمش در اسارت است اما روحش آزاد بوده و هیچ‌گاه از اعتقاداتش نگذشته است.

نوروزی افزود: ایستادگی آزادگان به پای آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری با وجود فشارها و شکنجه‌ها ستودنی بود و ایستادگی و مقاومت آزادگان، در تاریخ جنگ‌های دنیا درخشید و حماسه‌ای نو آفرید که ماندگار شد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به ۲۶ مرداد به عنوان سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: استان کرمانشاه و مرز خسروی میزبان ورود آزادگان بود که خاطرات آن به یادگار مانده است.

 وی برگزاری همایش‌های این‌چنینی و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های دفاع مقدس را جزیی از فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار