موکب احمدبن موسی (ع) در کربلا برپا می‌شود

«جمالی» گفت: موکب احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی از 22 شهریور سال جاری تا روز اربعین حسینی میزبان زائران اربعین خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ - 19August 2022

به گزارش دفاع‌پرس به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی موکب احمدبن موسی(ع)، «هاشم جمالی»، مدیر اجرایی این موکب امروز 28 مردادماه اظهار داشت: موکب احمدبن موسی (ع) در کربلای معلی از 22 شهریور سال جاری تا روز اربعین حسینی میزبان زائران اربعین خواهد بود.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) با بیان اینکه خادمان موکب در بازه‌های زمانی مختلفی اعزام می‌شوند، افزود: خادمان کمیته فنی و تأسیسات موکب احمدبن موسی (ع) از 20 روز پیش به کربلای معلی اعزام شده‌اند تا مقدمات برپایی موکب را فراهم آورند.

جمالی با تصریح اینکه امسال با توجه به شدت گرما، تدابیر ویژه‌تری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در موکب احمدبن موسی (ع) اندیشیده شده است، گفت: از زائران اربعین نیز انتظار می‌رود که با توجه به این مسئله موارد بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) همچنین از فعالیت دفتر موکب احمدبن موسی (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد و گفت: دفتر موکب از ابتدای ماه محرم آغاز به کار کرده و تا پایان ماه صفر فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عاشقان خاندان عصمت و طهارت می‌توانند با مراجعه حضوری به این دفتر نذورات خود را برای کمک به این موکب اهدا کنند خاطرنشان کرد: همچنین عاشقان خاندان عصمت و طهارت می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق درگاه اینترنتی *763*4040# و یا به شماره کارت 6273811075753969 به نام موکب احمدبن موسی(ع) واریز کنند.

جمالی تصریح کرد: همچنین افرادی که علاقه به خدمت افتخاری در موکب احمدبن موسی (ع) دارند می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر موکب جهت خادمی ثبت‌نام کنند.

یادآور می‌شود موکب احمدبن موسی (ع) در کربلای معلی در شارع ‌الشهدا (باب شهدا)، شارع روضتین (خیابان روضتین) قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها