جانباز «محمود اسماعیل‌خو» به همرزمان شهیدش پیوست

جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس «محمود اسماعیل‌خو» از استان قم روز گذشته در یکی از بیمارستان‌های تهران دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.
کد خبر: ۵۴۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ - 20August 2022

جانباز گرانقدر ۷۰ درصد محمود اسماعیل‌خو» به همرزمان شهیدش پیوستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جانباز ۷۰ درصد «محمود اسماعیل‌خو» که در راه حفظ دین و ارزش‌های اسلامی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شده بود، بعد از سال‌ها تحمل رنج مجروحیت سرانجام روز گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

این جانباز سرافراز ۳۷ سال بر رنج مجروحیت صبوری کرد و پای ارزش‌های شهدا ایستاد و سرانجام روز گذشته به یاران شهیدش پیوست.

محمود اسماعیل‌خو در شهریور سال ۱۳۴۶ چشم به جهان گشود. وی در سن ۱۶ سالگی از طریق بسیج عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد، اسماعیل‌خو برای اولین بار در خرداد سال ۱۳۶۲ و یک‌بار هم در آذر سال ۱۳۶۴ بر اثر اصابت تیر از ناحیه شکم، پا، شانه و داخل بدن مجروح شد.

مراسم تشییع این جانباز والامقام امروز (شنبه) ساعت ۱۷ از مقابل مسجد باب الجنه به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود و در جوار همرزمانش آرام خواهد گرفت.

مراسم ختم آن شهید امشب در مسجد ولی عصر (عج) بلوار ۱۵ خرداد و مراسم سوم و هفتم نیز ساعت ۱۷ در مسجد امام رضا (ع) خیابان ۲۰ متری شهید بهشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار